graviditet

Citti

Forumet er livet
Hvordan er det når man har sex etter fødselen, men før mensen har kommet, kan man bli gravid da?

Ja, for eggløsningen kommer før mensen... [;)]

Om man fullammer, skal man være ganske godt beskyttet, men det forutsetter at man ammer om natta også! Det må ikke gå for lang tid mellom hver amming, ellers er ikke beskyttelsen like god. [;)]

jeg vil gjerne ha en til snart jeg[8|] men tror jeg skal være flink og vente til jeg er ferdigmed utdannelse og fått jobb først... og kanskje ha en mann også?? hehe[8|]

ORIGINAL: Citti

Hvordan er det når man har sex etter fødselen, men før mensen har kommet, kan man bli gravid da?

Skal du ha sex Citti? [:D]

ORIGINAL: Eden

ORIGINAL: Citti

Skal du ha sex Citti? [:D]

Hihi![:D]
sier jeg ikke![:-]

Hmm... Nå har det seg sånn at jeg har hatt...
Så, da vet dere det![;)]

Å nei.. så fort går det nok ikke! (at jeg finner en ny.. lite tro på det egentlig..)

Jeg vet det ikke var det smarteste, men exsambo og jeg var på 30års dag til en felles venn. Søsteren til exsambo skulle passe Marcus hjemme hos meg så da skulle ex også sove der.
....Åå så deilig det var å sove ved siden av hverandre igjen synes vi![:D]

Men det har ikke skjedd så mye skade av det -ennå ihvertfall[:o] Det var bare en sånn sex med ex`en![;)]

Hihihihihi!

Moren min ble gravid med meg bare 3 mnd etter at broren min ble født, og hun fullammet han.
Så amming er INGEN prevensjon i det hele tatt.

ORIGINAL: Catski

Moren min ble gravid med meg bare 3 mnd etter at broren min ble født, og hun fullammet han.
Så amming er INGEN prevensjon i det hele tatt.

Sånn er det med alle prevensjonsmetoder! [:)] Det er ingen som er "idiot-sikre", men brukt "riktig" er amming god nok prevensjon de første 6 mnd. Noen "uhell" er det alltid, til og med hormonspiral kan glippe! (Veldig sjeldent, da!)

Når det er sagt, så satser jeg på annen prevensjon i tillegg til amming, men det er fordi man aldri vet når klumpen begynner å sove rundt... Og da virker det ikke lenger! [;)]

Back
Topp