Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min gyn sa at det isåfall ville sterke smerter, ikke til å ta feil av.
Hvordan type smerter har du? Jeg har hatt exu og det er fryktelig vondt altså! Hva er grunnen til at du mistenker det? Hcg prøver vil også kunne vise sannsynlighet for exu - ta det til uka kanskje?
Grunnen er vel kanskje bare at jeg er overnervøs :-/ jobbet lenge for denne ivf-spiren ;-) Hadde tak på venstre side, men de gav seg. Gleder meg til tul, forhåpentligvis ser alt bra ut og jeg kan slappe litt mer av
Takk for svar alle sammen, godt å få det ut når følelsene stormer litt![]()
Kanskje du fortsatt er litt hoven i eggstokken etter forsøket! Krysser fingrene![]()
Er så redd for at alt ikke er som det skal være! Har takvise smerter på venstre side, ikke veldig vonde... Er 5+4 i dag og skulle så gjerne sjekket at alt er bra! Ulidelig å vente to uker til TUL!! :-(
Hvordan gikk det på ul?![]()
Er roligere nå.. de første ukene var stressende. Var så redd da vi endelig hadde klart det Åhhh... det var helt fantastisk, så en perfekt liten alien med bankende hjerte akkurat der h#n skulle væreEr roligere nå.. de første ukene var stressende. Var så redd da vi endelig hadde klart det
![]()
I dag er jeg 8+5 og bare nyter det. De første ukene var skremmende og tiden gikk så sakte. Men etter bekreftelsen på ul har tiden bare gått mye fortere, sikkert fordi jeg nå bare gleder meg <3Åh, så kjekt![]()
Jeg skal på ul på torsdag, klarer nesten ikke vente! Hvor langt er du på vei nå?![]()