Graviditet uten kvalme?

Potetskru

Flørter med forumet
Er gravid igjen etter MA i mai, dette er min fjerde graviditet, har ett barn.

Første gangen var exu, men med jenta mi og ved MA var jeg utrolig kvalm og kasta opp 15 ganger daglig, var rett og slett helt ødelagt.
Var innlagt begge gangene å fikk intravenøst. Kvalmen kom begge gangene i slutten av uke 5.

Nå er jeg i uke 6, og er ikke kvalm. Selvfølgelig er jeg glad jeg ikke er kvalm, men samtidig bekymret.

Har time for tidlig UL neste uke for å sjekke om det ligger på rett plass.

Hm, kan ikke svare på om det er vanlig å ikke være kvalm etter å ha vært kvalm tidligere. Men jeg var ikke kvalm i begge mine svangerskap. (1. endte i senabort, 2. gang tvillinger som nå er 10 måneder) Ønsker deg masse lykke til!!

Ikke vært kvalm i noen av mine svangerskap:joyful: Har også hørt om de som er kvalm i ett men ikke det neste. Krysser fingrene for deg! :Heartred

Jeg var kvalm i starten på mine andre to, men ingenting i det tredje svangerskapet. Ble barn av alle tre svangerskapene. :)

Lettere kvalme da. Ikke noe alvorlig kvalme.

Tusen takk for svar!

Kan nå meddele at kvalmen har kommet, ikke så kraftig som sist, men kaster opp flere ganger daglig..

Var på UL idag, og det lå på rett plass og hjertet slo :Heartred

Målte 0,58cm, noe jeg synes hørtes litt lite ut, men han sa alt så bra ut. Forrige gang jeg var gravid (som endte med baby), var det 1,04cm på samme tid. Så nå har jeg en annen ting å bekymre meg over.. er 7+4.

Tusen takk for svar!

Kan nå meddele at kvalmen har kommet, ikke så kraftig som sist, men kaster opp flere ganger daglig..

Var på UL idag, og det lå på rett plass og hjertet slo :Heartred

Målte 0,58cm, noe jeg synes hørtes litt lite ut, men han sa alt så bra ut. Forrige gang jeg var gravid (som endte med baby), var det 1,04cm på samme tid. Så nå har jeg en annen ting å bekymre meg over.. er 7+4.

jeg var på ultralyd denne gangen i uke 7+6 og fikk beskjed om at den var 7mm. Altså omtrent som din. Jeg ble også veldig bekymret fordi det var mye, mye mindre enn alle tabeller jeg har funnet. Alt har vært fint etterpå, termin nå og stor baby i magen. Ikke tenk over målene, de e nok helt fine. Lykke til! :)

Back
Topp