Graviditet på utsiden av livmoren.

MillaKar

Blir kjent med forumet
Hei! Noen som har opplevd dette? Eller vet om noen? Lurer så veldig på hvor lang tid det tok før dere ble gravide etter det? Opplevde det selv i Juni 2012. Og har vært prøvere siden det. men enda ikke en postiv test.

Ja opplevde det samme i juli, egglederen sprakk og jeg måtte hasteopereres, var veldig dramatisk! Vi fikk beskjed om å vente i to måneder før vi kunne prøve igjen. Den første måneden etter var det full klaff heldigvis. Nå skal jeg inn på tidlig UL for å se om den sitter i livmoren denne gangen. Jeg tror knotten kom fra samme side som der det sprakk, så da er nok egglederen grodd som den skal :) Samboer ville helst vente til jeg hadde fått sjekket at alt var i orden før vi prøvde igjen. Men kroppen syntes visst at det var på tide igjen :) Nå krysser vi fingre til tidlig UL :)

Vi fikk forresten beskjed om at det kunne gå litt tid da, så du trenger nok ikke å bekymre deg så mye enda. Hvis det skulle gå lang tid og du vil finne ut av om egglederne virker som de skal (måtte de fjerne en eggleder eller har du begge?) så kan de sette inn kontrastvæske for å se om egglederne er åpne, om du skjønner. Men jeg fikk beskjed om å ikke gjøre dette hvis jeg ikke følte jeg måtte, fordi det er visst veldig smertefullt.

Jeg har fjernet den ene egglederen:( Men jeg venter fortsatt på testing neste søndag så håper den er postitv. Så håper på å komme inn her for har termin da 24.juli.

Jeg har fjernet den ene egglederen:( Men jeg venter fortsatt på testing neste søndag så håper den er postitv. Så håper på å komme inn her for har termin da 24.juli.

Håper du får positiv test da :) Så kan vi være sladdrevenner her <3

Håpnr2 skrev:
Håper du får positiv test da :) Så kan vi være sladdrevenner her <3

JA! Hadde vært koslig med en sladdrevenn her <3

Back
Topp