Noen som vil fortelle hvordan det er å gå gravid mens man har barn under 2 år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurer på det samme.Noen som vil fortelle hvordan det er å gå gravid mens man har barn under 2 år?
Gratulerer! Yngstemann er 8 måneder og vi har begynt å prøve på nr 3. Så lurer veldig på hvordan det blir! Det er 9 års forskjell på nr 1 og nr 2.Jeg lurer på det samme.
Har ei på 1.5 år og er nylig blitt gravid med andremann.
Helt enig! Her er det januar 10, november 13, februar 19 og september 24 - og det har vært en fryd!Veldig slitsomt, så skjønner ikke hvorfor jeg setter meg i samme posisjon igjen Det er 11,5 mnd i mellom mine to første. Er nok lettere med 20-24 mnd i mellom, da. Er jeg gravid nå så blir det 14 mnd i mellom yngste og neste.
Anbefaler bhg før det kommer ny baby
Mine barn er født i april 16, april 17, aug 20 og sept 2023. 3-4 års aldersforskjell er suuupert
Her er planen å være hjemme med to, når jeg (muligens) blir gravid igjen. Planen er litt forandret, ville egt ha to tette, men når junior sliter med så mye tenker jeg vi må drøye, så sånn som det ser ut nå planlegger vi neste til neste høst igjen, og da er eldste akkurat over 2 år. Jeg syntes barnehage når de er ett er altfor tidlig, og hvis man har mulighet så vil jeg vente lengst mulig, så tenker han kan begynne når han har blitt 3.Takk for svarene!
Jeg ser at det kan være fornuftig å sende minstemann til barnehage før vi blir gravide igjen, om vi klarer å time det.
Planen er at han skal starte når han er 15-16 måneder (oktober), og vi skal forhåpentligvis ha innsett av embryo (ivf) mellom august og september.
Høres fornuftig ut! Jeg ville også vente så lenge som mulig med barnehageoppstart, men det blir i praksis vanskelig å ha ungen hjemme etter permisjonslutt. (Vi tok 80% permisjon pluss ferie begge to, derfor er vi ferdig i begynnelsen av oktober).Her er planen å være hjemme med to, når jeg (muligens) blir gravid igjen. Planen er litt forandret, ville egt ha to tette, men når junior sliter med så mye tenker jeg vi må drøye, så sånn som det ser ut nå planlegger vi neste til neste høst igjen, og da er eldste akkurat over 2 år. Jeg syntes barnehage når de er ett er altfor tidlig, og hvis man har mulighet så vil jeg vente lengst mulig, så tenker han kan begynne når han har blitt 3.