Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen av dere Augustdamer e som er plaget med ryggen? Og for dere som har født før, hvordan var ryggen i svangerskapet?
Jeg har 2 skatter fra før, men etter sistejenta kom har jeg hatt prolaps i ryggen, pluss urinsyregikt som blandt annet gir utslag i ryggen... Er spendt på hvordan ryggen blir å takle ukene fram mot August.....xsmile8
Første graviditeten hadde jeg perioder med veldig vondt i korsryggen. Måtte bruke silke laken for klare å snu meg rundt i sengen. Hadde også andre plager som gallesmerter, tvilling osv. Men ble operert etter første var noen mnd, så slapp de med nr 2, ryggen var også mye bedre. Så blir spennende å se hvordan ting blir denne gangen. Håper det går like fint som med nr 2 Krysser fingrene for at du får det lett denne gangen!
Hadde det allerede i starten av uke 4. Gikk mye, følte meg som en and. Det var ikke uutholdelig akkurat, men slitsomt. Noen ganger vanskelig å finne en god stilling å sitte/ligge i. Syns det er greit med symptomer så jeg kan føle på graviditeten. Heller ryggsmerter enn kvalme og oppkast. Bank i bordet..