Graviditet og kjønn

Sognebaby

Andre møte med forumet
Hei fine damer Eg har ei jente fra før, og når eg gikk gravid med ho så fantes eg ikkje dårlig eller hadde vondt en plass før på slutten. Er nå 4+4 og svin dårlig, kvalm og uvel litt sånn "fyllesjuk" følelse til langt ut på dagen og en mage/tarm som e likedan.. sååå mitt spørsmål e da, er det noen flergangs gravide som har hatt det likedan og fått samme kjønn som de hadde fra før? Eller e sannsynligheten større for att det er det motsatte kjønn i magehuset? ❤

Var kvalm og kasta opp med jente i magen og var helt fin da jeg hadde gutt i magen.
Denne gangen er jeg små uggen på kveldene bare[emoji4]

Har det vært andre ting som har gjort att du har tenkt Oy detta må være jente/gutt?

Nei, egentlig ikke. Er ikke alle jeg har visst kjønn på før de kom ut. Og da har jeg blitt overrasket over at det ikke ble motsatt. Så magefølelsen min er ihvertfall ikke til å stole på..

Likt med alle, som er to jenter og en gutt. Kvalm og litt oppkast med alle. Eneste forskjellen er at med gutt har jeg hatt mer matlyst

Har en av hver. men jenta spydde jeg til jeg var 12 uker og hadde svabgerslapsdiabtes. med gutten merka jeg ingenting annet enn bekkenløsning.

Tenkte at jeg ikke ville vite kjønnet denne gangen[emoji4] Blir siste svangerskap dette.:

Hva med deg?
Vi ønsker å vite kjønnet, sånn att en får forberedt seg litt! Og ikkje minst forberede ho som blir storesøster og for det økonomiske, att en får handla litt etter kvert!

Jeg har en av hver fra før av. Med jenta var jeg ofte sulten og måtte passe på å få i meg mat ofte nok. Med gutten måtte jeg dette i tillegg til at jeg kastet opp hver morgen i lang stund.

Denne gangen ligner det mest på da jeg var gravid med jenta. Men er redd det fort kan snu[emoji51]

Jeg har en av hver fra før av. Med jenta var jeg ofte sulten og måtte passe på å få i meg mat ofte nok. Med gutten måtte jeg dette i tillegg til at jeg kastet opp hver morgen i lang stund.

Denne gangen ligner det mest på da jeg var gravid med jenta. Men er redd det fort kan snu[emoji51]
Blir spennende å se da! Vil du vite kjønnet på UL?

Blir spennende å se da! Vil du vite kjønnet på UL?

Tror ikke det. Har ikke visst det med de to andre. Og ingenting slår den herlige følelsen og spenningen i å få vite det der og da etter fødselen. Men likevel hadde det vært kjekt å vite hvordan det er å vite også[emoji1]

Tror ikke det. Har ikke visst det med de to andre. Og ingenting slår den herlige følelsen og spenningen i å få vite det der og da etter fødselen. Men likevel hadde det vært kjekt å vite hvordan det er å vite også[emoji1]
Eg blir helt imponert, har ikkje tolmodig til å vente [emoji23]

Nå aner jeg plutselig ikke. Har ei jente fra før av, som jeg var veldig dårlig med. Nå bærer jeg to, men har mindre symptomer, så det er vell sikkert to gutter da?;-)

Back
Topp