Graviditet og foto *Inspo*

Jeg synes dette bildet er utrolig kult! Hun er ikke så langt på vei, men utrolig stilig, spesielt med den lange hestehalen og at det er i siluett. 

Dette var uke 34 hehe.. enorm.. Vi tok en del bilder hjemme da, så det er de som er her, men har lite utvalg siden de fleste ikke ligger her på laptopen.. Men her er i alle fall noen vi tok.. Er ikke noen modell akkurat men vi har masse fine bilder å se tilbake på. 

Husker ikke helt når dette var tatt men tror det var rundt uke 25: Og diktet skrev jeg selv.

Dette med kosekluten på syns jeg var koselig..

Noen av oss to tatt med sjølutløser i stua hjemme..

Blå sløyfe, for gutten vår!

Dette er en av mine favoritter.. Hehe.. Ser ut som en hoppeball.. :)

Dette var vel ca uke 26 tror jeg.. 

Jeg syns vel egentlig at de fineste bildene er de som er enkle uten for mange detaljer, men det er vedlig fint med lakenbilder, som du har vist noen eksempler på her, om du skjønner hva jeg mener med det.. Det tok vi hos fotograf, men har ikke de bildene på laptopen.. Også er dte fint med en blomst eller babysko eller noe.. En liten detalj og ellers reint og pent liksom...

Lykke til i alle fall!!

Her! Fant magebildetråden min som lå i forumet vårt.. Her er mange bilder.. Syns det er morsomt å se utviklingen.. men er noen fine bilder innimellom da.. :)

Mine magebilder!

Hvordan den vokser og vokser...

Uke 8 Uke 12 Uke 16 Uke 20 Uke 24 Uke 28 Uke 32 Uke 34 Uke 36 Uke 38

Meg, min kjære og magen...

Gleder oss så inderlig!

Dessverre er mannen inne i en "alle-menn-må-ha-bilde-av-seg-selv-med-skjegg-en-gang"-periode... Gleder meg til han barberer seg igjen.. Må nok ta nye bilder da ja.. Han begynner å ligne på en nisse.. Hihi! Uansett.. Synes magen har skifta form, den er stor og rund men stikker mer fram nå og navlen er på vei ut.. Lille Emilian er veldig aktiv, spesielt på morgenen og kvelden.. I dag har han sparket hele formiddagen! Og nå kjenner jeg begge endene på han når han flytter seg.. Tror han strekker seg helt ut der inne og dytter både opp og ned på en gang.. Det er så deilig!!

Uke 20...

Hurra! Mannen har barbert seg!

Uke 24...

Uke 24...

Uke 28

Uke 30

Disse bildene er riktignok snart to uker gamle nå da, så blir spennende å se de neste som jeg skal ta, for magen har sunket mye siden! Noen av bildene er jo de samme, men i litt forskjellige varianter, leika meg litt i photoshop, hihi!

Uke 32

Uke 34

Uke 36

Uke 38

Nå er magen virkelig sprekkeferdig, men likevel: ikke et eneste strekkmerke! Hvis mens-terminen stemmer er jeg faktisk 40 uker nå. Og så får jeg uansett ikke gå så mye lenger heller da... Så nå gleder jeg meg til å få treffe lillegutt!

Så ble litt mye fra meg dette men men... Kapra jo hele greia.. 

Tweak skrev:
Jeg synes dette bildet er utrolig kult! Hun er ikke så langt på vei, men utrolig stilig, spesielt med den lange hestehalen og at det er i siluett. 

Ja, enig

Sylvia80, oiii som magen din var diiiger! Så ut som du ventet tvillinger! Nydelig mage fra start til slutt :D
Ser at dere har tatt mange koselige bilder! Jeg syns at det ene bildet av "hoppeballen" var stilig! :D Og nydelig dikt - originalt!

Oiii, ser der, ja! Bildeserien som du hentet fra magebildetråden din :D Skal si at jeg digger den! Hadde planer om å gjøre det samme selv, men neiii da... :/ *Skammer seg*

Tuuusen takk for at du ville dele bilder med oss! Veldig koselig å se gjennom! :D

More inspiration!

Bilde 25: Jeg liker dette veldig godt!

Bilde 26: Gøy å kle seg ut.

Bilde 27: Vakkert!

Bilde 28: Kult med bobler!

Bilde 29: Fiiint!

Bilde 30: Nydelig!

Påskeharen skrev:
Sylvia80, oiii som magen din var diiiger! Så ut som du ventet tvillinger! Nydelig mage fra start til slutt :D
Ser at dere har tatt mange koselige bilder! Jeg syns at det ene bildet av "hoppeballen" var stilig! :D Og nydelig dikt - originalt!

Oiii, ser der, ja! Bildeserien som du hentet fra magebildetråden din :D Skal si at jeg digger den! Hadde planer om å gjøre det samme selv, men neiii da... :/ *Skammer seg*

Tuuusen takk for at du ville dele bilder med oss! Veldig koselig å se gjennom! :D

Hehe, tusen takk! Ja den var diger!! Vi var bekymra for at det skulle gjemme seg flere er inne ja.. Men der var bare en stor gutt! :) Selv er jeg bittelita, bare 
 cm høy så magen vokste rett utover! Men fikk ikke et eneste strekkmerke, selv om de rundt meg til slutt var oppriktig bekymra for at den faktisk skulle sprekke.. ;P

Kjempe stilige bilder!

Bilde 31: Jeg liker det bedre enn vanlig klær, og at håret lyste opp.

Bilde 32: Tenkte på påske da jeg så dette bildet. Stilig!

Bilde 33: Jeg liker dette bildet svært godt!

Noen som har gjort noe liknende?

Utrolig mange fine bilder du har funnet.
Hvis jeg noen gang skal ha en til skal jeg huske bildene du har funnet!!

Her er bilde fra mitt første svangerskap

*Lindus** skrev:
Utrolig mange fine bilder du har funnet.
Hvis jeg noen gang skal ha en til skal jeg huske bildene du har funnet!!

Her er bilde fra mitt første svangerskap

Takk :) Spennende! Jeg også ;)
Håper jeg får det til etter nyttår der jeg skal være minst 26 uker. Elsker bilder som er annerledes enn vanlige og svart/hvitt. Liker å bruke fantasi, og det er gøy for både fotograf og modell :)
Fine bilder du har fra første svangerskap! Søt mage :D

Jeg er forelsket i bilder av de gravide i bryllupskjole! Rett og slett nydelige!
Disse bildene fikk jeg opp da jeg googlet med søkeordet, "Maternity bridal".

~Damen~~ skrev:
Synes å huske at Miriel hadde noen utrolig vakre bilder!

Åå, heldig! Har hun lagt ut en bildetråd eller? :)

Back
Topp