Graviditet og fødsel i serier/film

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Nå når jeg har vært igjennom en graviditet og fødsel (ks etter lang tid med rier),så ser jeg på hvordan graviditet og fødsel fremstilles på TV og i filmer,men helt nye øyne. (Phu,lang setning:p)

Jeg sitter å se på Friends,og der sjekket en jordmor åpningen til Rachel. Hun tok hånden lett under det lakenet,og kunne fortelle hvordan det sto til.
Slik var det IKKE da åpningen ble skjekket hos meg; da tok de nesten sats med hånden,å KJØRTE den oppi!:hilarious:

Ja,jeg vet det er skuespill og de selvfølgelig ikke klarer å gjenskape det på TV,men syntes det var morsomt likevel:joyful:

Andre som har sett noe som absolutt ikke fremstilles riktig?:cat:
 
Haha! Det er nesten flaut å si det, men det er jo INGENTING å se på TV på formiddagen, så her om dagen så jeg faktisk på en episode av Glamour, og der var det en fødsel på gang. De riene der var så dårlig spilt at jeg trodde jeg skulle dø, men så slo det meg: det er jo såpeopera, så hva kan man forvente :hilarious:
 
Sniker fra oktober, bare for å so meg enig. Er heller få serier hvor dette fremstilles realistisk..
Og så blir magene tilnærmet flate nesten med en gang =P

Mdn akkurat det med sjekken kan jeg ikke si så mye på - første gangen virket det litt sånn; såvidt under og oppdatert status. Med lillebror derimot var jm litt mer.. hardhendt
 
Back
Topp