Graviditet nr 2.. Er kjempespent:)

pregnito

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Da var jeg gravid igjen.. Med foreløpig termin 30.juni. Klarer ikke helt å forstå det.. Ser virkelig fram til de første 12 ukene er passert så jeg kan fortelle mine kjente og kjære det:) glad jeg har babyverden og dere :)
 
Hehe..begynteå grine i kveld da samboeren ikke ville massere beina mine...hehe..hormoner sa du. ..mn nå masserer han dem;)
 
God morgen alle sammen:) nå sitter jeg oppe pg fryser og venter på at jeg skal dra på jobb. .off..frister ikke noe særlig da samboer og datteren vår ligger under en varm dyne;)
Men men. .får vell gå ut i den kalde vinden. Ha en fin dag:)
 
Har så vondt i ryggen for tiden. . Og det hjelper ikke noe på når jeg har en tung fysisk jobb:( off..klager litt i dag. Må vell ringe kiropraktoren snart..
 
Sitter oppe..får ikke sove..vond rygg plager meg.. bør virkelig sove nå siden jeg skal opp i morgen tidlig med våres kjære datter:)
 
7+1 i dag. Ømme pupper, småkvalm av og til i løpet av dagen, trøtt, vond rygg og full av hormoner;)
I kveld skal datteren vår sove hos besteforeldrene. Vi ska på fest..har to fester jeg må finne på unnskyldninger for å ikke drikke..;) gleder meg til midten av desember da jeg kan hyle ut den gode nyheten:D
 
8 uker gravid i dag! :) bare 4 uker til de magiske 12:) går aaalt for seint;)
Er ofte småkvalm..hender når jeg er sulten og når jeg akkurat har spist. . Var ikke kvalm når jeg var gravid sist..
 
10 uker:)) fant nettopp hjertelyden med doppler:D skal ringe å bestille legetime neste uke:)
 
Da var det Jobbhelg for meg.. sykt vond rygg..men får bare holde ut. . Håper helgen går fort, for på mandag skal jeg til legen å ha min første sv.kontroll:) På tirsdag skal jeg til gynekologen og ta celleprøve etter koniseringen som ble gjort i mai. Skal også ta tidlig ul! :)) gleder og gruer meg. Neste helg skal svigerfamilien min få vite den store nyheten. Min familie må vente til nærmere jul da vi reiser til dem:D
 
Fyttikattta..sitter her i sjokk...vært på ul i dag... Å jammen var det ikke to små troll inni magen!!!! Helt sykt. Trebarnforeldre i juni 2014! Er helt i sjokk! Begynte å grine når gynekologen ba meg om å telle hvor mange det var...hehe...jeg så det var to..men turte ikke innrømme d..så jeg sa bare...."eeeen"... Men neeida;)
 
Da var det endelig helg..er syk så blir mest avslapping..skal ha svigers på middag på søn så da skal vi forteller dem den doble nyheten!! :D
 
I morgen skal vi fortelle svigers.. Planen er å gi dem en "forskuddsgave" som er bilde av den ene bebisen fra ul,ramma inn. Så når alle har reagert på at jeg er gravid..får de enda et ramma inn ultralydbilde...av den andre bebisen:))) håper de reagerer bra:) hehe.. Ellers..så er jeg ikke i form..helt tett og sliten.. Har kjøpt noen kurer fra helsekost som jeg håper funker;) må bli frisk til vi reise på juleferie til min fam. gleder meg aller mest til å fortelle dem det:D
 
Joda..de ble overrasket..og enda mer når den andre nyheten ble fortalt;) men de er så rolige av seg fra før så de gjør ikke så mye ut av seg.. Hadde håpet på litt mer;) hehe..men om to dager skal jeg fortelle min familie det og det blir nok bra:D
 
Da har familien og de fleste vennene fått vite det. Alle ble sykt overrasket over at det var to;)) er koselig og mer virkelig når folk vet det:) nå er vi hos min familie på ferie for å feire jul. Helt fantastisk. Synd vi bare kan være her en uke..men skal kose meg max!:))
 
Sitter her i godstolen hjemme hos mamma og pappa. Helt fantastisk å slappe av. De passer på min datter og gir henne max oppmerksomhet. Det er ikke ofte vi ser de siden vi bor langt unna..der hvor min samboer kommer fra.
Bare to dager igjen her.. snart hjem igjen og jobb på lør:( Ferien går aaalt for fort! Samboer nyter også ferien hvor han enda ligger og sover;)
Hadde en super dag i går og fikk masse fint. Fikk en del gavekort på amfi kjøpesenter..heldigvis har de bare barn der..så kan kjøpe litt babystuff:))
Fikk gavekort på massasje hos samboer så deb skal brukes snarest..er helt ødelagt i nakke og rygg!
Nå ser jeg fram til 29.jan og oul!:))
 
Da var juleferien over for denne gang og jobb venter i morgen.
Sitter nå på Gardermoen. Må vente hær i fire timer før flyet vårt går videre. Er så utrolig plaget med hodepine..femte dagen på rad no..Outch. . Var veldig plaget i forrige sv.skap også.. får håpe det går over snart..
 
Var hos legen i dag..siden jeg har vært så plaget med hodepine. Ble sykemeldt ut uka. Får se om det hjelper..får prøve å slappe av.. Skal se om jeg får meg time med massasje.
 
Da var denne uken snart over..ny uke i morgen og jeg skal på jobb igjen..full arbeidsuke. Skal bli godt å jobbe..men håper jeg ikke får det for vondt.. Har enda hodepine hver dag:( ny sv.kontroll på fredag. De siste dagene har jeg også vært en del svimmel..når jeg reiser meg eller beveger meg raskt.
 
Back
Topp