Graviditet hos katter

Noen av dere som har/har hatt katt som har blitt gravid? Hvilke tegn hadde hun isåfall?
Pusejenta vår har blitt så utrolig kosete.. Skal være irundt oss hele tiden.. Spiser også litt mere enn før.
Noen som vet noe ang. dette?[:)]

ORIGINAL: Hjerteranke

Økt matlyst, endring i adferd, pattene blir mer framtrendende, svulmer opp og får endret farge.[:)]

Okei[:)] Men jeg finner ikke noe patter på henne.. Hehe[8D]

Kan være vanskelig å finne patter, spesielt hvis katten er veldig langhåret, men de er der et sted [:)] Etterhvert som katten blir ytterligere drektig kan man forsiktig legge hånden på magen, og da kjenner man kattungene. Du får følge henne opp og se om hun endrer seg videre, eventuelt suse til veterinær og få det bekreftet [;)]

Jeg fant 1 patte igår da.. Men har ikke kjent flere.. Så får vel bare følge henne opp[:D] Hun har blitt såååå kosete! [:D]

Alltid koselig med kattunger, men er ofte verre når de skal ha eiere [&o] Er så altfor mange som får unger på kattene sine, og så avliver dem nettopp på grunn av det problemet. [:@]

Du får følge med pattene, for det er ingen tvil om hva det er når de endrer seg [;)]

Huff! Stakkars pusebebiser![&o] Skal passe så godt på de om det kommer noen[:)]
Blir spennende å følge henne opp nå fremover ja![:D]

dont know! Men det jeg vet, er at katter kan bli gravide igjen MENS de går gravide!
Det ble jeg fortalt av veterinæren her da jeg snakket om ei villkatte rundt her som bestandig er gravid[&:]

Vår katt ble mer kosete og ble feitere...

Back
Topp