graviditet etter p-pille slutt

*MaaD*

Glad i forumet
Lurer på hvor lang tid dere som har gått på piller brukte på å bli gravide etter at dere sluttet?

Vet dette er veldig individuellt, men litt nyskjerrig og spennt da vi har blitt enige å prøve så fort jeg er ferdig med brettet.
Bruker yasmin og har 11dager igjen til pille slutt:)

Jeg bruket yasmin og det tok litt over 1 år (14 måneder) før jeg ble gravid[:)]
Fikk regelmessig sykluser en måned etter pilleslutt [:)]

gikk på synfase.
slutta for 13mnd siden og ikke blitt gravid enda

4 mnd førstegang, og denne gang vart eg gravid rett etter p-pill slutt [:D] gjekk på jasminelle begge gangene...

Brukte yasmine, og første gangen tok det 2-3 mnd før jeg ble gravid. Og nå tok det 2 mnd[;)] Men vi brukte eggløsningstester da[;)] Lykke til med prøvingen.

Tok to uker[:)]!

Jeg har vært veldig fruktbar før, men har aldri gått på p-piller før da jeg har fått barn. ser det er litt forskjeller på hvor lang tid det tar, så jeg får vell bare venter å se...
Gleder meg veldig og vi har god tid:)

ORIGINAL: ThereseTherese

Ble gravid med en gang jeg..[:D]
Brukte yasmin[;)]

Ble gravid måneden etter pilleslutt [:)] Sluttet i slutten av august, ble gravid i midten av september og testet positivt 30.sep.

Første gang 1pp, andre gang 2 pp

Jeg gikk nokså maaange år på yasmin, og ble gravid på første prøveperiode, med tvillinger...

har brukt synfase i mange år, og ble gravid 4 mnd etter siste pille.. det skal sies at vi IKKE prøvde og få barn disse mnd...

ORIGINAL: *MaaD*

Lurer på hvor lang tid dere som har gått på piller brukte på å bli gravide etter at dere sluttet?

Vet dette er veldig individuellt, men litt nyskjerrig og spennt da vi har blitt enige å prøve så fort jeg er ferdig med brettet.
Bruker yasmin og har 11dager igjen til pille slutt:)

Hvorfor vente til du er ferdig med brettet? (Jada, vet jeg ikke har noe med hvorfor)

Jeg gikk også på de, og jeg ble gravid med en gang. Jeg ventet ikke til brettet var ferdig [;)]

gikk på yasmin i 7 år og har nå vært uten i 21 mnd [:o]

ble gravid på 7 pp etter å ha brukt jasmin

Tok ca 5-6 mnd å bli gravide etter p-pille slutt. Hadde da gått på det i ca 4 år.
Brukte synfase tror jeg[8D] Er jo 1 1/2 år siden vi sluttet[;)]

Back
Topp