"Graviditet er ingen sykdom"

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Det var tilbakemeldingen jeg fikk når jeg reiste til legen og ville ha sykemelding idag.
"Graviditet er ingen sykdom, og ingen grunn til og sjukemelde seg"..

.. Da skulle det godt gjøres og holde seg i skinnet, og ikke rope og kjefte..
Jeg forklarte veldig stille og rolig ( nesten ) at jeg var fullstendig klar over at graviditet ikke var en sykdom, men at man ofte blir syk i en graviditet. Og at jeg nekter og sitte nede på jobb, når jeg er så dårlig og energiløs som jeg er nå.

Sykemeldt til 9 dager, så ny kontroll.

Hurra for 27år gammel mannlig lege!!

akk, det finnes nok av de legene.... han har sikkert ikke peil på hva han snakker om, og har kanskje heller ikke barn og ei kone... 

Stå på ditt! vi kvinner kjenner kroppen vår best og vet når vi må ta det med ro før vi går i bakken...

Polarbear skrev:
akk, det finnes nok av de legene.... han har sikkert ikke peil på hva han snakker om, og har kanskje heller ikke barn og ei kone... 

Stå på ditt! vi kvinner kjenner kroppen vår best og vet når vi må ta det med ro før vi går i bakken...

Han påsto forsåvidt også at man alltid var i bedre for andre gangen man gikk gravid, enn første.. Skjønner ikke hvor han har det fra..

Jo for meg er graviditet faktisk en sykdom! Med habituell abort og høyt bt og protein s mangel.... Som da de 3 jobber alt de kan for å kvitte seg med fosteret hele svk... Med Emilie var jeg syk og kasta opp fra 3 dager etter el og hadde 0 energi og gikk ned i vekt hele svk... Og i uke 29+0 måtte de få henne ut på flekken... Pga jeg holdt på å stryke med... SÅ det er sååå feil av en lege og si at et svangerskap ikke er en sykdom!!!

Men godt du fikk være sykemeldt litt til! <3

Ikke sant.. Det blir for dumt! Godt d gikk bra med dere begge to<3

Så bra at han veit d då! :-P Og d e jo såååååå logisk. Not. Da ej va gravid me nr1 kunne ej legge mej å kvile når ej va ferdig på jobb, men d he ej ik mulighet t no. Grur mej t neste uke når mannen ik e heime! E spent på kor d går!

Mhm.. Er aleine i hele dag, og er sliten allerede :b Forbanna lege.. Uggen og!

Ja de vet virkelig hva de snakker om, kunne fått peøvd mine to tideligere svangerskap å sett hva de sa etterpå! :)

Back
Topp