Graviditet+diare og oppkast

slettet

Forumet er livet
Noen som har opplevd å ha diare og oppkastsjau mange ganger under svangerskapet? Jeg har hatt dette 5-6 ganger gjennom graviditeten jeg, og 3 ganger på de siste 9 (!) ukene[:o][:'(] Blir nesten gal! Akkurat hjemme fra legevakta, men de hadde ikke noe svar på hvorfor jeg har det så ofte...

Diare og oppkast er jo ikke akkurat drømmen i seg selv, og når man er høygravid i tilleg blir det 100 ganger værre føler jeg[:(]

*synes litt (MYE) synd på meg selv*

Jeg hadde det 3 ganger i løpet av svangerskapet..ene gangen da dret jeg vann,helt blank væske[8|] Legene sa at det var vanlig spysyke

Har ikkje vore plaga med det sjølv, men har eit par venninner som har fått absolutt alle syker som fins under graviditet. Ho eine hadde omgangssyke x2, øyrebetennelse x2, diverse hardnakka forkjølelser og ein UVI, alt på knapt to månader. Legen sa at i enkelte tilfeller blir immunsystemet heilt tullete under graviditet, og at det berre var å holde seg unna alle smittekjelder. (Ikkje så lett når ein har barn i bhg...) Etter fødsel skulle visst alt normalisere seg. 

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

Jeg hadde det 3 ganger i løpet av svangerskapet..ene gangen da dret jeg vann,helt blank væske[8|] Legene sa at det var vanlig spysyke

Som om jeg skulle sagt det selv![:'(]

ORIGINAL: *Joha*

Har ikkje vore plaga med det sjølv, men har eit par venninner som har fått absolutt alle syker som fins under graviditet. Ho eine hadde omgangssyke x2, øyrebetennelse x2, diverse hardnakka forkjølelser og ein UVI, alt på knapt to månader. Legen sa at i enkelte tilfeller blir immunsystemet heilt tullete under graviditet, og at det berre var å holde seg unna alle smittekjelder. (Ikkje så lett når ein har barn i bhg...) Etter fødsel skulle visst alt normalisere seg. 

Ja men det er "godt" det er flere da... jeg har også hatt bihulebetennelse, ørebetennelse og lungebetennelse pluss forkjølelese ett par ganger[:'(]

Hehe...ja de smittekjedene er mange når man har barnehagebarn altså, er liksom ikke til å unngå det akkurat! Men da håper jeg det normaliserer seg etter fødsel altså![:)]

ORIGINAL: Aravis

Næmmen, stakkar snuppa! dette høres faktisk lite moro ut [:(] God bedring!! Håper det går over snart!! *klemme*

Lite morro er bare fornavnet[:'(] Fysj..og jeg som har spy skrekk fra før og da så![&:]

Tusen takk snuppa[:)]

ORIGINAL: Tussi1

Jeg hadde det sånn i den siste graviditeten min. Legen hadde aldri noen forklaring på hvorfor det var sånn, jeg var jo helt knekt. Men så hadde min gravide nabo det på samme måte, å vi gikk til samme fysioterapeut. Å han mente at det kom av bekkenløsning og vond rygg!!! Rett og slett av smertene.

Hmm...det har jeg jo og...[&:]

ORIGINAL: *~Trine~*

ja, jeg har det sånn nå..ca 1 gang i uka

Å kjære vene...men har du det lenge av gangen da eller? Jeg har det i 4-5 døgn jeg.....

ORIGINAL: Line Lavendel

Jeg hadde det sånn i den siste graviditeten min. Legen hadde aldri noen forklaring på hvorfor det var sånn, jeg var jo helt knekt. Men så hadde min gravide nabo det på samme måte, å vi gikk til samme fysioterapeut. Å han mente at det kom av bekkenløsning og vond rygg!!! Rett og slett av smertene.

Hmm...det har jeg jo og...[&:]

Huff, føler virkelig med deg, var helt for j*****g [:'(]. Trøst deg med at det snart er over [;)]

Ja jeg håper virkelig dette er siste "omgangen" før jeg føder![:)]

ORIGINAL: CHICKA©

Uff, ennå mer?

Føler med deg vennen!
God bedring!

Å jadda[:@] Blir nesten gal jeg! Klarer jo ikke stå på beina eller noe!

Tusen takk snuppa[:)]

begynner med uvelhet(diare smerter om kvelden..rundt 21.00)
så ved 00.00 så går det over i kvalme,å spyr rundt 03.. å i dag har jeg vært uvel hele dagen, etter spyinga i natt.. men fikk til å sove etter jeg hadde spydd..

Aner ikke hva det kommer av[&o]

Back
Topp