Graviditet - bbhugme eller najell?

Ønskebebis

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Marsmagi 2025
Tenker jeg skal gå til innkjøp av en gravidpute som også kan brukes til amming. Dere som har prøvd før. Ville dere kjøpt bbhugme eller najell (evt. noe helt annet?)
Noen fordeler eller ulemper med noen av de?

Jeg har selv BBhugme fra forrige graviditet og har allerede sovet med den i noen uker :laughing002 ELSKER den! De fleste av venninnene mine har også hatt denne. Men til amming synes jeg den blir for stor og "klumpete". Jeg brukte Cozyfix sin ammepute :happy:

Bbhugme er helt fantastisk å sove med! Men enig med Islay, ikke ideell til amming syns jeg. Men har ikke prøvd noe annet, endte bare med mange sofaputer. Vurderer Doomoo, men kjenner ingen som har prøvd. Noen som har erfaring med den? https://www.jollyroom.no/mamma/ammeprodukter/ammeputer/doomoo-ammepute-sjiraff-gra

Syns forøvrig najell minner om bbhugme på bilder, om de ikke er så ulik ville jeg bare gått etter pris tror jeg

Jeg har også BBHugme etter forrige svangerskap,og har vel nesten ikke sluttet å bruke den før jeg ble gravid på nytt :laughing002

Var generelt ikke så fan av ammepute under forrige ammeperiode,så jeg brukte det minimalt.

Jeg brukte bare en vanlig ammepute sist. Klarte aldri å amme uten, men spent på hva dere har av erfaringer.

Jeg har selv BBhugme fra forrige graviditet og har allerede sovet med den i noen uker :laughing002 ELSKER den! De fleste av venninnene mine har også hatt denne. Men til amming synes jeg den blir for stor og "klumpete". Jeg brukte Cozyfix sin ammepute :happy:
Jeg skriver under på denne og har akkurat samme erfaring som deg! Cozyfix sin ammepute ble redningen for meg :)

Jeg skriver under på denne og har akkurat samme erfaring som deg! Cozyfix sin ammepute ble redningen for meg :)
Jeg elsket også cozyfix! Jeg brukte den mye til avlastning når jeg gikk og bysset på lillemor, la hovedvekten av tyngden hennes mot puta stroppet rundt livet. Digget også BB-puta gjennom graviditeten, men er enig i at den ikke fungerer så bra til amming.

Back
Topp