Gravidia hystiaris

Skravlan

Forelsket i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Det beste med å komme seg over 12 ukers grensa er egentlig at man ikke trenger å være så JÆ#%&/ hysterisk:P Trodde at jeg skulle bli roligere med 2'mann,men neida, på'n igjen. Istad "måtte" jeg bare teste med en clearblue bare for å se at det stod 3+ på displayet (178 kr ut av vinduet), og hvorfor er jeg ikke sliten og trøtt denne gangen??("er det noe galt på gang kanskje??") og murringer i magen, nei da MÅ det jo være noe kjipt på gang! Og har man ikke murringer - Ja da er det galt også!

Haha, er det noen som kjenner seg igjen? Ikke? Vel, send over "litt ro deg ned egenskaper" i min retning;P

JA!!

Da jeg gikk å ventet på en positiv test følte jeg meg gravid, hadde innimellom halsbrann, murringer, litt kvalm og trøtt. Skjønte altså ikke hvorfor testene viste negativ, helt til jeg endelig fikk positiv 13 dpo. Men jeg viste jeg var gravid.

NÅ, merker ingenting. Føler meg helt som vanlig. Hadde vi ikke vært prøvere denne gangen, og jeg ikke hadde tenkt over at mensen var forsinka så hadde jeg ikke vist at jeg var gravid altså. Ikke ømme pupper, ikke kvalm, ikke hyppige doturer, ikke halsbrann lengre, ikke noe trøttere enn vanlig (LES; Vanlig, har en 1 åring, så er typ alltid trøtt.)

Så jeg kjenner jeg er litt bekymra altså ;//

Samme her :p tror alt er symptomer på noe galt :/ har mistet to ganger så er ganske hysterisk :p har tatt mange tester :p prøver å slappe av og tenke positive tanker :-)

Akkurat samme her, enda det er nr 3! Har vært så mye episoder som har skremt meg skikkelig, dattra til sjefen sin baby døde i magen like før termin, og ei jeg kjenner født for tidlig og den lille klarte seg ikke! Så denne gangen blir jeg nok litt ekstra bekymret av det...haff!!

Samme her! Var mer kvalm før jeg testet positivt:p er fortsatt trøtt, har ømme og vonde pupper og litt kvalm., men var mye verre med førstemann.. Da hang jeg over doskåla. Hehe.. Kjøpte to clear blue med ukeidinator i forrige uke, og den ene viste 2-3. Testa igjen tre fire dager etterpå og sto fortsatt 2-3.. Hadde regnet med at det sto 3+ der da ved siste test. Men, er jo 6uker imorgen, så er vel nå det hadde stått 3+ :p

åååh jeg vet aaakkurat hvordan det er... hvis puppene er mindre ømme er jeg heelt sikker på at dette går galt. forsvinner kvalmen plutselig og er borte ei stund, ja DA er alt håp ute:p hvis jeg har rare murringer i magen, blir jeg bekymra med èn gang. har jeg ingen murringer, bekymra igjen. haha :p er jeg på jobb, holder på med noe osv, da klarer jeg å slappe av, er verst når jeg har fri og tid til å tenke veldig mye ;)
må vel legge til at jeg er førstegangs :p

Back
Topp