Gravidhjernen, hei!

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Den er helt på plass hos meg. Blir helt oppgitt!

Har bla solgt noe barneutstyr greier som har ligger på kjøkkenbordet i flere dager. La det bort for to dager siden, nå er det solgt og jeg kan ikke finne det igjen. Leter meg gal...

I dag har jeg bestilt matvarelevering mellom 10-11, også har jeg fysiotime 1030...og jeg glemte fysiotiden på mandag, så de måtte ringe etter meg.

Dette er noen av maaaannggee ting den siste uka.
Hvordan skal dette ende...
 
Hehe det høres ut som meg. Blir så vimsete at det er frustrerende. Ikke enkelt å gjøre avtaler med meg! Men takk for at du minnet meg på at jeg har solgt kjøkkenbordet og at de kommer kl 5 for å hente det!
 
Hahah! Jeg skylder alt på gravidhjerne om dagen! Innimellom er det sånn at når jeg står og vasker hendene etter dobesøk må jeg sjekke om jeg husket å trekke ned :p og hvilken dato er det i dag? Helt blåst :p
 
Hahah! Jeg skylder alt på gravidhjerne om dagen! Innimellom er det sånn at når jeg står og vasker hendene etter dobesøk må jeg sjekke om jeg husket å trekke ned :p og hvilken dato er det i dag? Helt blåst :p
Jeg spør samboer nesten hver dag hvilken dag det er :p
 
Huffda :-D er litt sånn her også. Får trøste oss med at svangerskap og ammetåke iallefall er wn god unnskyldning :-D
 
Å, jeg er akkurat lik. Vært siden dag en av graviditeten. Jeg glemmer hva jeg holder på med mens jeg holder på med det, og kan glemme hva jeg snakker om midt i en setning..
 
Huff samme her. Kommet for flere dager forseint eller fortidlig til ikke mindre enn 3 lege/jormor/naprapat timer. Lest feil på flybilletter, bestillt feil ting på jobben... Helt texas, føler ikke jeg kan stole på meg selv lengre så tar på meg skylden for alt om det skulle være tvil...
 
Samme her... I tillegg er jeg blitt så klossete! Mister alt jeg holder i... Jobber som frisør og jeg gjør ikke annet enn å hente nye kammer fordi jeg mister dem hele tiden. Og så er det blitt så langt ned til gulvet at jeg klarer jo nesten ikke å plukke dem opp igjen!
 
"Kvinnens hjerne krymper under en normal graviditet, skriver Parenting.com. Men heldigvis: Den får tilbake sin normale størrelse noen få måneder etter fødselen.

Andre forskere skal ha funnet ut at konsentrasjonen, kortidshukommelsen og læringsevnen fungerer vesentlig dårligere sent i graviditeten."

Tror hjernen min har vært mindre helt siden sist graviditet jeg :p
 
"Kvinnens hjerne krymper under en normal graviditet, skriver Parenting.com. Men heldigvis: Den får tilbake sin normale størrelse noen få måneder etter fødselen.

Andre forskere skal ha funnet ut at konsentrasjonen, kortidshukommelsen og læringsevnen fungerer vesentlig dårligere sent i graviditeten."

Tror hjernen min har vært mindre helt siden sist graviditet jeg :p

Godt å ha noe og støtte seg på. Hjelper ikke at jeg går rundt i en zoombi tilværelse heller.
 
Godt å høre at jeg er normal ;)

I dag hadde jeg tørket gjær i tomatsausen...hahaha lurer på hvordan det hadde smakt?
 
Ja! Jeg har jo meldt meg opp til matte eksamen i mai. Men jeg klarer rett og slett ikke lese så tror jeg bare får gi opp. Skjønner ingenting av det jeg leser og konsentrasjonen er ikke der i det hele tatt.
 
Back
Topp