Gravidhjerne

Beibii

Glad i forumet
Januarlykke 2020
❄️ Januargull 2023 ❄️
Flere som har fått gravidhjerne?

Jeg har blitt såå distre. Her forleden kasta jeg 10-12 nyvasket kjøkkenkluter i søpla fremfor å legge dem på plass i skapet sitt. Saltet havna på helt feil plass på kjøkkenet (leta lenge før jeg fant det!), Og melka ble avglemt på kjøkkenbenken fra middagslagingen for en del timer siden. Av andre ting kan det tenkes at jeg tar opp til en ekstra folat om dagen for jeg aner ikke om jeg har tatt det tidligere. Huska jeg å sette på alarmen? Låse døra? Aner ikke .. Ja, dette er noen få (uskyldige) eksempler av en ellers distre hverdag :hilarious:

Har tenkt på det mange ganger, syns det er veldig slitsomt! Føler meg nesten til rusa. Ingenting gir liksom mening og bare vaser rundt i min egen boble og gjør rare ting. :hilarious:

Tips - Har på daglig alarm for å huske folat og jod, men tar jeg den ikke nøyaktig da er den glømt likevel. :)

Håper jeg rekker å være klar i hue en stund før ammetåka tar over. :hilarious:

Tips:
Til medisiner bruker jeg appen MyTherapy, gjør det super enkelt å huske alle de 14 tablettene jeg tar pr dag :happy:
Kommer påminnelse hver 5min ol til jeg huker av.

Litt tidlig med gravidhjerne for min del, men kjenner at det sniker seg innpå. Sikkert fordi det bare var ca to mnd siden jeg sluttet å amme da jeg ble gravid. Men jiiises så mye gøy det er med den gravidhjernen etterhvert altså :hilarious:

Litt tidlig med gravidhjerne for min del, men kjenner at det sniker seg innpå. Sikkert fordi det bare var ca to mnd siden jeg sluttet å amme da jeg ble gravid. Men jiiises så mye gøy det er med den gravidhjernen etterhvert altså :hilarious:
Kan jeg spørre hvorfor du sluttet å amme da du ble gravid? (Av nysgjerrighet da jeg ammer og lurer på om det er noe jeg har gått glipp av).

Kan jeg spørre hvorfor du sluttet å amme da du ble gravid? (Av nysgjerrighet da jeg ammer og lurer på om det er noe jeg har gått glipp av).
Helt greit at du spør :) Grunnen til at jeg sluttet å amme før jeg ble gravid, er at jeg ble gravid gjennom Ivf og går da på hormoner som man ikke kan gå på hvis man ammer, siden det overføres til barnet. Lillegutt var 16 mnd da vi avsluttet ammingen, så det føltes greit å ta det valget på det tidspunktet. Hadde det ikke vært for at vi skulle prøve på en til, da hadde jeg nok fortsatt ammet❤️

Jeg har hatt gravidhjerne en stund nå:woot: Jeg føler jeg går i loop og har en tendens til å fortelle samme historien opp til flere ganger fordi jeg har glemt at jeg har fortalt den:cool01

Jobbmessig har jeg allerede tatt feil dager, glemt møter, undervist feil timer og tatt feil av andre ting. Tror nok ungene mine må få vite hva som feiler læreren deres snart:dance008

Helt greit at du spør :) Grunnen til at jeg sluttet å amme før jeg ble gravid, er at jeg ble gravid gjennom Ivf og går da på hormoner som man ikke kan gå på hvis man ammer, siden det overføres til barnet. Lillegutt var 16 mnd da vi avsluttet ammingen, så det føltes greit å ta det valget på det tidspunktet. Hadde det ikke vært for at vi skulle prøve på en til, da hadde jeg nok fortsatt ammet❤️
Takk, da ble jeg litt klokere :)

Gravidtåka er her.. Blir så sinna også vettu.. Satt i bilen med mannen min på vei til butikken, og ble rasende på meg selv pga jeg glemte handlenettene :playful: Mannen bare: det er jo bare noen handlenett liksom, rolig.. :hilarious: Dro på spa pga jeg hadde gavekort som måte brukes opp, glemte gavekortet :hilarious:.. Jaja, det er vell bare til å slippe taket på "full kontroll rollen" i huset :joyful:

Back
Topp