Gravidhjerne

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Noen som har noen episoder? :)

Jeg har ikke kjørt bil siden jeg ble gravid, formen min har vært alt for dårlig til det. I kveld følte jeg at jeg kunne klare en tur på butikken. Endte opp med å kjøre inn i en annen bil når jeg skulle parkere :p Herregud, det var åpenbart ikke plass, men hjernen min virket bare ikke...

Hatt lappen i sju år, og dette er første gangen jeg gjør noe sånt. Setter denne på gravidhjernekvota altså :p

Ja, jeg vet ikke hva det er som skjer med hodet.
Jeg er helt surrete.

Jeg har gått i butikken og handlet samme vare 3 forskjellige dager fordi jeg kom på at vi var tomme for det, og glemte at jeg hadde handlet det, så nå har vi nok spagetti hvertfall :-P. Henter også nytt glass hver gang jeg er nede på kjøkkenet og tar med opp for jeg glemmer at jeg allerede har et glass der oppe (har tv-stue i 2.egt) kan fort bli 5-6 glass der I løpet av en dag, og jeg husker aldri og ta ned noen igjen så det gjør mannen på kvelden, hvis ikke han minner meg på det da, da gjør jeg det, men det må være i det øyeblikket jeg er på vei ned trappa for hvis ikke så har jeg glemt det i neste sekund :-P hehe så lever litt i min egen boble for tiden

Da jeg var gravid i sommer var vi i Danmark og jeg så en sånn kul vinflaske som jeg ville kjøpe til ei venninne - men så utsatte jeg det. Så, senere, fant jeg den på kjøkkenbenken i feriehuset. Og jeg bare 'neimen så vittig at dere har kjøpt denne! Så på den tidligere og lurte på å kjøpe den!' Og alle de andre bare 'eeeh....?' Ingen av de andre hadde kjøpt den, gitt!

Jeg har fremdeles innmari gravidhjerne, men den har ikke gjort seg utslag i veldig gøyale ting enda. Men glømmer det meste jeg trenger på butikken og må dra tilbake og sånt. Vimer litt i trafikken også.

Jeg føler meg helt fjern i hodet til tider...Akkuratt som jeg har tatt dop eller holder på å bli gal...

Jeg er også veldig surrete om dagen. Glemmer og roter med alt!

Her fant mannen pasta i kjøleskapet og karbonadedeig i tørrmatskapet.. Nekter å tro det er meg, men som han sa "jeg kjøper aldri karbonadedeig"...

Ikke snakk! Må skrive lapper og hele tiden be folk minne meg på ting. Og surrer spessielt med ting, legger fra meg ting i hytt og pine

Her har jeg gått bra svangerskap distré til ammetåka og nå igjen som du kaller gravid hjerne ;) har ei på 1 år... Så hormonene mine er helt på bærtur ;) så ja tåka har herjet lenge nok med meg

Klarer ikke å snakke ordentlig! Mye talefeil i skolebilen og ofte hjerneteppe :p
Glemmer ofte ting..

Jeg glemmer å låse døra når jeg er på do på jobb, toalettet er for kunder også...

Back
Topp