gravidgravid?????????

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Hei igjen!

Det var masse jeg plutselig lurte på nå. Tenker på baby hele dagen. Syns alle jeg ser ute er gravide...

Tar det lang tid fra man blir gravid/befruktet til det vises på en test?

Kjøpte en rsfu test i dag... har lyst å teste m engang, men det er nok ingen vits. Som dere ser er det eggløsning i dag kanskje.... man vet jo ikke 100 %

Flere sommerhilsner [:)]
 
Liten vits for deg å teste idag. Det tar 3-6 dager for egget å feste seg i livmoren.. Og det er først da den starter å produsere HCG, som er det hormonet som vises på testen. Med RFSU test kan du vel se det etter en uke.. Men jeg anbefaler å vente to uker.. For det er så skuffende å få negativ test.. også er det kanskje bare for tidlig å teste........
 
skal ikke gjøre det [:D] har pakka den ned i en eske på badet. Gleder meg [;)]
 
Konsenterer deg heller om å kose deg masse med kjæresten din disse dagene hehe... Så er dte bare å vente og vente.. Er selv snart en uke over IKM. Negativ test på onsdag og ingen tante rød.... blir sprø snart
 
hei.Jeg tok testen 2 dager etter at jeg ventet mensen,da slo den ikke ut,tok ny etter 1 uke og da var den positiv.Lykke til!
 
Jeg skal kaste meg over ham når han kommer hjem. Prata m han i stad, han sa han var på vei [:D]. Ønsker deg masse lykke til. Får håpe det er et lite vidunder hos deg!!
 
Back
Topp