Gravidglød, hvor er du??

Betthy

Flørter med forumet
Hehe, ble litt flirfull da jeg logget inn på bv i dag og fikk følgende tekst: Har du fått høre at du stråler, strutter eller har så fin gravidglød?
Neei, har ikke fått høre det! Har faktisk aldri følt meg verre enn nå og derfor skal jeg til frisøren i dag og prøve å rette på skadene :) Kunne godt trengt en del andre behandlinger også :)

Flere som har det sånn?

oh-yes! hehe.. Ikke mye gravidglød eller "stråling" fra meg heller nei føler jeg :p
Føler meg rævva! Har lenge tenkt på å ta en frisørtur jeg og, men ikke kommet så langt... Men det kan vel kanskje gjøre underverker bare det! :D

Ha ha ja gløder er vel ikke akkuratt det jeg vil si om meg selv heller.9 Det måtte i allefall være av irritasjon innimellom når hormonene herjer som verst... Ellers er jeg stor tung og serdeles gravid og skal være det i tre mnd til.....;)

Jeg har fått høre det gjennom hele svangerskapet. Var faktisk en venninne som kom å spurte meg før jeg var 12 uker på vei om jeg var gravid for jeg glødet sånn...

Men hva jeg føler selv er noe totalt annet.. Jeg synes jeg ser trøtt og sliten, har masse kviser (forhold til hva jeg pleier å ha som er = 0) tykke pølsefingre pga vann i hendene og stygg hud her og der.. Så føler ikke akkurat at jeg gløder nei..

Ingen glød her nei.. huff.. men er det ikke sån at de sier jenter stjeler "morsskjønnhet" og gutter gir??.. ;) Er ei jente i magen her :P Skyller på hu.. 
Frisør hørtes himmelsk ut! men økonomien er på ræv etter en dritt regning på uforutsett bil-reperasjoner... :s
Kos deg litt for meg og da!!:) 

Sist gang følte jeg gløden.
Nå er det stikk motsatt. Jeg har uren hud og kviser all over, håret mitt er dødt- tross intens kuring og besøk hos frisør, huden min ser gusten og grå ut. Og jeg strutter IKKE!

Noen sier at man gløder når man venter en gutt, så kanskje det er ei lita jente jeg venter på?
(Jenter stjeler morens skjønnhet, heter det ;) )

Ikke noe stråling eller gløding her i gården heller, hehe. Men jeg skylder også på tullemor i magen...jenter "stjeler" mors skjønnhet sies det. Da kommer denne jenta til å bli udsedvanlig vakker, for jeg har aldri hatt så mye kviser og grågusten hud siden jeg var fjortis, hahahaha :) Men er jo stolt over magen og det å være gravid, jeg synes det er så fint med gravidmager. Eneste ulempen er at den begynner å komme i veien av og til! :)

Føler ikke at jeg går rundt å "gløder", men jeg føler meg veldig bra.. Håret er fyldigere, huden er ren og glatt, har tatt litt selvbrunings sånn at jeg ikke føler meg så blek.
Men jeg er stort sett veldig glad og fornøyd, smiler masse og ELSKER magen min nå..
Jeg liker at folk ser på magen min nå, og nå når våren er her har jeg dratt frem alle vår klærne mine og liker å vise magen.  

Jeg får gutt da, så han gir meg vel masse skjønnhet.. :) Også nyter jeg det kanskje ekstra godt siden vi har sagt at dette blir den siste ungen. Skal aldri si aldri, men det blir i hvertfall den siste planlagte.. :)

Jeg har litt sånn både og dager.
Må passe på og ordne meg om morgenen, ta en dsj og legge sminke, (selv om jeg går hjem her). Føler meg fort mye bedre etterpå + er jeg fiks fin til samboern kommer hjem også ;-) Gjør jeg ikke det føler jeg meg helt rævva hele dagen desverre, selv om det er så godt å gå uten sminke enkelte dager ;-P

Var en far i bhg. der jeg jobber som kunne fortelle meg (i min uke 4-5) at det såg ut til at jeg hadde det så bra, for jeg hadde sånn glød :-) Jeg ble både glad og litt nervøs for at han skulle skjønne det. Dette var i samme tiden jeg hadde tatt graviditets-test og kjæresten visste ingenting ennda... Litt morsomt og tenke på =)
Ellers før jeg høre at jeg har så liten og fin mage, selv om den er begynt å komme i veien når jeg snur meg å dunker bort i åpne dører og sønnen min får en mage i hodet av og til ;-D
Det er uvant og har ikke helt kontroll :-P

Her er det overhodet ingen glød. Kjenner en glød inni meg når mini sparker og når jeg tenker på at jeg skal bli mamma, men den syns nok ikke på utsiden... Føler meg helt grusom, føler meg grå... stelte meg foran speilet i går bare for å se hvordan jeg egentlig så ut, jeg så bare skikkelig sliten ut, der var det ingen glød i alle fall. Men har aldri vært så fornøyd med kroppen min før som jeg er nå, føler meg ordentlig flott, elsker magen og puppene mine som strutter :) Samboern min og elsker kroppen min nå (han gjør vel det til vanlig og håper jeg, men ekstra mye nå), sier så mye fint og koser med meg hele tiden :) 

Hehe..På en måte føler jeg meg bra...:) Jeg har hele livet vært litt overvektig, og har igrunn hatt komplekser for magen min...Nå derimot, er det SÅÅÅ deilig å ha gravidmage..Endelig kan jeg bare vise den fram og være stolt:) Meeen, foruten det så føler jeg meg ikke alt for fresh..Stygg på håret, masse kviser :((, vann i føtter og hender har kommet nå den siste tiden.. Men, har dog fått høre av andre at jeg stråler så det er da enda noe..:P

Jeg har ei venninne som er hudpleier, ho skal freshe meg opp litt når det nærmer seg fødsel...Og så skal jeg ta fotpleie, regner med det er greit slitsomt å stå og stelle føtter som høygravid:P

Jeg har fått høre det opptil flere ganger faktisk. Deter kjempe koselig og det gjør at jeg strutter enda mer =P

Jeg tror rett og slett det går på at jeg har vært veldig heldig med svangerskapet... har ikke hatt mange plagene. Dessuten var graviditeten planlagt og jeg har gledet meg i maaange år til å endelig være gravid. Jeg har en støttende, god kjæreste som lever seg så inn i graviditeten min at han selv har gått opp i vekt og har plagdes med andre graviditetssymptomer (daakar..!)..

Jeg har selv alltid syntes det å være gravid er særdeles vakkert - og da det endelig er min tur, så kjenner jeg inne i meg at jeg er veldig lykkelig - og jeg tror det er det som gjør det for meg!

Og.. det skal nevnes at jeg har en guttetass inne i magen også.. for jeg også har hørt om at jentebabyer kan "stjele" mors skjønnhet!

Har fått høre på jobben noen ganger at jeg ser så bra ut, men kan ikke akkurat si jeg føler det samme.. Synes jeg ser konstant sliten ut jeg, kvisene popper stadig vekk fram her og der, og den ene siden av brystet har plutselig fått masse småkviser:( ARGH!

Skylder på at jeg har en jente i magen som "stjeler" skjønnheten min:P Da er det greit!

Jeg fikk en veldig fin kommentar av konsulenten vi hadde fra Swedish Match i forrige butikken før noen andre visste jeg var gravid :D "Så fin du er idag! Du lyser opp hele butikken!"

Da ble jeg rimelig varm på innsiden :) Jeg bruker sykt sjelden sminke, når jeg pynter meg kler jeg på meg noe annet enn joggebukse og grer håret mitt. Har sminket meg to ganger så langt i år, jeg orker det bare ikke ;p

Ellers er folk mer opptatt av magen min nå, og kunder driver og spekulerer i hva det blir. Av alle ting ;p De er nå skjønne :)

Back
Topp