Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som har vært på gravidfotografering? Jeg har tenkt på det veldig mye i det siste og lurer på om dere som har vært syntes at det blev bra resultat og noe som dere føler er et skikkelig flott minne. "det er ju ikke helt gratis nemlig"
Ikke vært på det. Hadde vært gøy for min egen del, men ikke noe jeg ville vist fram til andre og da synes jeg det er litt bortkastet. Men vi har bestilt nyfødt fotografering, det gleder jeg meg veldig til. Det gjorde vi med nr 2 og.
Vi slo til på et sommertilbud med gravid- og nyfødt fotografering til 3000kr hvor vi får 15 bilder fra hver photoshoot, og kan kjøpe flere hvis man ønsker. Veldig fornøyd med gravidbildene så langt! Man kan jo ta bilder både i undertøy og med klær, så får man noen private bilder og noen man kan vise frem
Jeg har en vennine som er flink til å ta bilde så vill bruke henne eller mannen, vi hsr spesil reflekskamera så føler bildene blir mer enn bra nok uten å gå til profesjonelle. Ha hvit bakgrunn evt hvit laken på gulvet. Skal ha dem i svart hvit uansett så tror det blir veldig bra tross hjemmesnekret! Skal ha stort smakfullt nakenbilde helt på slutten av graviditeten på soverommet
Tenker å ta selv, bruker fjernutløser/tidsinnstilling og stativ på speilrefleksen min bruker photoshop o.l. Til å justere farger,skygger og mykheten i bilder.