Gravidfotografering

tigerbebis

Gift med forumet
Siden dette mest sannsynlig er siste gangen jeg går gravid, så kunne jeg tenkt meg å få tatt bilder av meg selv med magen. Profesjonelle bilder. Er det flere som har tenkt og gjøre det?

Ikke slike pinup bilder i bare undertøyet, tror jeg er for pinglete til det, hehe.
Hva ville dere i alle tilfeller ha på dere under en slik photoshoot? Sitter og googler litt nå, men blir ikke helt klok, kjenner jeg..

Det var en venninne av meg som tok "nude" men hun viste ikke noe pupper eller underliv liksom. De var smakfulle og fine. Men personlig hadde det ikke vært noe jeg ønsket henge på veggen av meg selv liksom. Men kunne sikkert vært koselig å ha i minnealbum for meg selv. Min mann tar av meg da, i klær. Koselig å se progress :-)

Jeg har tatt "pinup-bilder" med nr 1. Viser egentlig ingenting. Ikke bilder til å ha på stua, men på soverommet er de helt ok:-)

Er veldig mangen fine.. Men selv føler eg meg grusom så vil ikkje ha bilde av meg selv slik :p men det er nokk kjekt og ha senere :)

Er veldig mangen fine.. Men selv føler eg meg grusom så vil ikkje ha bilde av meg selv slik :p men det er nokk kjekt og ha senere :)

Anbefaler deg å ha noen bilder fra tida som gravid, utrolig koselig minne å ha senere. Jeg setter veldig stor pris på de bildene jegvhar av meg selv fra forrige graviditet hvertfall, men det er sånn type bilde hverdagsbilder altså ;)

Ta gjerne noen selv, kanskje bare av magen? Fordi om du føler deg fæl nå så kan det jo hende at når du ser på bildene om noen år at du ser at du egentlig var veldig flott som gravid ;)

Anbefaler deg å ha noen bilder fra tida som gravid, utrolig koselig minne å ha senere. Jeg setter veldig stor pris på de bildene jegvhar av meg selv fra forrige graviditet hvertfall, men det er sånn type bilde hverdagsbilder altså ;)

Ta gjerne noen selv, kanskje bare av magen? Fordi om du føler deg fæl nå så kan det jo hende at når du ser på bildene om noen år at du ser at du egentlig var veldig flott som gravid ;)
Har bilde fra sykhuset timer før fødsel med dei 2 første.. Hater når eg finne dei bildene :p hehe liker ikkje gravid kroppen min :p

Jeg tok gravidbilder sist, koselig å ha men ikke noe jeg henger på veggen. Kommer nok til å ta denne gang også, er gøy å ha fine bilder av magen og babyene inni :)

Back
Topp