Gravidfotografering

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Noen her som har vært på det eller vurderer å dra? :-) Jeg har bestemt meg for å dra å ta noen magebilder og bestille nyfødtfotografering samtidig. Noen som har noen tips eller noe erfaring med slike bilder? Vet ikke hvor komfortabel jeg er med disse nakenbildene mange tar som gravide, og samboeren min har lyst til at vi skal ta et slikt et. :-) gleder meg uansett, blir nok noen fine bilder håper jeg :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg driver å tar bilder selv. Har fult utstyr, men det er jo såklart på hobbynivå ;)
Jeg har tatt bilder gjennom hele graviditeten. Syns det er stas å dokumentere med litt fine bilder :)
Ang nakenhet så tror jeg du bare må prøve deg frem. Jeg har tatt i undertøyet i dag, og vet ikke om jeg vil legge ut noe siden jeg ikke her heelt komfertabel med det.

Den kommende pappaen har jobbet som fotograf, så når vi var i Spania nylig, dro vi på stranda tiiiiiidlig en morgen(best fotolys da) og tok en del bilder. Jeg hadde kjole på noen bilder og undertøy på resten. Synes dette er fine bilder å ha, men det er ikke noe jeg kommer til å legge ut på facebook(har lagt ut et på instagram i kjolen da) eller forstørre og henge på stueveggen. Det måtte i såfall bli av bare magen eller siluettbilder.

Har sååå lyst, men tror vi sparer pengene på fotograf til nyfødtbilder isteden <3

Får se om jeg klarer å få noen fine bilder selv. Vi bor så langt vekke fra fotografer. Vi hadde kun 1 års bilder til guttungen så gjør nok det samme igjen. Jeg klarte å ta noen fine 6 ukers bilder av guttungen sist og håper jeg får det til denne gang også.

Har tatt gravidbilder alt, mannen min har et lite fotostudio i kjeller'n, så det er kjekt.

Jeg får nok bare prøve meg litt frem. Kjenner jeg grugleder meg litt, er ikke spesielt glad i å stå foran kamera (med mindre jeg tar en selfie, haha :-P )
Men tror jeg kommer til å være glad jeg gjorde det etterpå. Håper fotografen får til noen pene bilder. :-)
Del gjerne bildene dere som har lyst til det. :-)

Har sååå lyst, men tror vi sparer pengene på fotograf til nyfødtbilder isteden <3
Tenkte jeg også på.. men pappaen vil ha et bilde av oss to med magen også et likedan bilde etter babyen er født. :-)

Vi kjenner en hobbyfotograf med studio i kjelleren, vurderer å høre med han :)

-Fra appen-

Da er det bestilt. 1. September :-) blir spennende!

I morgen er dagen ! Jeg gruer meg plutselig! Og jeg føler meg såååå tjukk å oppblåst :-( lurer på hvordan dette skal gå. Ønsk mwg lykke til! Jeg vil så gjerne få noen fine bilder! :-)

Masse lykke til! Det blir nok noen kjempe fine bilder, fotografen kan det han/hun driver med :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, det blir ikke gravidfotografering på oss. Gjorde ikke det med førstemann heller. Har fått tatt noen fine sjøl da, ikke av fotografkvalitet, men er godt fornøyd med de :) Så tenkte jeg ta med familien til fotograf når lillegull er født. Det gleder jeg meg til :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

I morgen er dagen ! Jeg gruer meg plutselig! Og jeg føler meg såååå tjukk å oppblåst :-( lurer på hvordan dette skal gå. Ønsk mwg lykke til! Jeg vil så gjerne få noen fine bilder! :-)

Lykke til idag! Håper du blir fornøyd og ser hvor vakker du er!

-Fra appen-

Back
Topp