Gravidfotografering<3

Herlig :)

Kjempe flotte bilder :-) hva kostet det? Kunne tenkt meg å gått til fotograf eg å :)

Kjempe fine bilder :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Ja, jeg spurte og det gjør dem:D Så vi skal der med Vesle Oliver James<3
Ah, supert! Har prøvd å kontakte en annen fotograf ang. nyfødtfotografering, men ikke fått noe respons, så da kan jeg kontakte Kjerstin og Steinar i stedet ;) Har dere fått time, eller ser dere an når det nærmer seg fødsel?
Jeg tenker at høsten er en veldig travel tid for fotografene. Vi kunne gjerne tenke oss å slå to fluer i en smekk og ta familiebilde ved samme anledning, og gjerne noen bilder av storesøster ;)

Ah, supert! Har prøvd å kontakte en annen fotograf ang. nyfødtfotografering, men ikke fått noe respons, så da kan jeg kontakte Kjerstin og Steinar i stedet ;) Har dere fått time, eller ser dere an når det nærmer seg fødsel?
Jeg tenker at høsten er en veldig travel tid for fotografene. Vi kunne gjerne tenke oss å slå to fluer i en smekk og ta familiebilde ved samme anledning, og gjerne noen bilder av storesøster ;)

Ja, kontakt de! De var super hyggelige begge to! Så syns jeg det er litt kjekt å støtte slike, og ikke nødvendigvis kjedene:) Det var et sinnsykt nydelig bilde som var utstilt i vinduet der av en nyfødt i en sånn blomst. Smelta jo helt, og tenkte kan du ikke bare komme ut NÅ Oliver:p:D

Vi har ikke bestilt enda nei, og tror jeg venter til han kommer:) Vi skal også ta familiebilder:D

Man skal ta nyfødt foto helst innen åtte dager så er litt vanskelig å vite når babyen kommer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Man skal ta nyfødt foto helst innen åtte dager så er litt vanskelig å vite når babyen kommer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, det er sant. Men vet mange fotografer som praktiserer slik at man bestiller time rundt termin og så justerer man deretter. Skal ringe og høre med denne fotografen hvordan de gjør det ;)

Back
Topp