Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempe flotte bilder hva kostet det? Kunne tenkt meg å gått til fotograf eg å
Det var da ikke ille pris i det hele tatt1600kr kostet det I prisen inngår foruten om selve fotograferingen et album med 20bilder
Det var da ikke ille pris i det hele tatt
Vet du om de tar bilder av nyfødte også?
Ah, supert! Har prøvd å kontakte en annen fotograf ang. nyfødtfotografering, men ikke fått noe respons, så da kan jeg kontakte Kjerstin og Steinar i stedet Har dere fått time, eller ser dere an når det nærmer seg fødsel?Ja, jeg spurte og det gjør dem Så vi skal der med Vesle Oliver James<3
Oj, det var lite! Hva lever fotografen av egentlig?!1600kr kostet det I prisen inngår foruten om selve fotograferingen et album med 20bilder
Ah, supert! Har prøvd å kontakte en annen fotograf ang. nyfødtfotografering, men ikke fått noe respons, så da kan jeg kontakte Kjerstin og Steinar i stedet Har dere fått time, eller ser dere an når det nærmer seg fødsel?
Jeg tenker at høsten er en veldig travel tid for fotografene. Vi kunne gjerne tenke oss å slå to fluer i en smekk og ta familiebilde ved samme anledning, og gjerne noen bilder av storesøster
Oj, det var lite! Hva lever fotografen av egentlig?!
Man skal ta nyfødt foto helst innen åtte dager så er litt vanskelig å vite når babyen kommerAh, supert! Har prøvd å kontakte en annen fotograf ang. nyfødtfotografering, men ikke fått noe respons, så da kan jeg kontakte Kjerstin og Steinar i stedet Har dere fått time, eller ser dere an når det nærmer seg fødsel?
Jeg tenker at høsten er en veldig travel tid for fotografene. Vi kunne gjerne tenke oss å slå to fluer i en smekk og ta familiebilde ved samme anledning, og gjerne noen bilder av storesøster
Ja, det er sant. Men vet mange fotografer som praktiserer slik at man bestiller time rundt termin og så justerer man deretter. Skal ringe og høre med denne fotografen hvordan de gjør detMan skal ta nyfødt foto helst innen åtte dager så er litt vanskelig å vite når babyen kommer
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app