Gravidfoto

Skogenskongle

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hva tenker dere om dette? Noen som har vært borti dette før? Jeg har veldig lyst selv, men lurer på om di redigerer noe på bildene om man tar i undertøy? Vil jo ikke ha strekkmerker på bildene, men tror ikke jeg kommer unna ^^

Hadde bestillt i uke 34 sist, men avbestilte siden jeg følte meg som en hval. Hadde nok aldri hengt opp bildene noe sted, så droppet det.

Følger denne, har bare tatt et bilde av magen når jeg rundet uke 20, type speil på badet bilde så tenker jeg skal bli flinkere selv fremover, få mannen til å ta bilder evt om en ikke er komfortabel med at andre tar bildene :) Har ikke bestemt meg ennå om det blir noe gravid bilder med fotograf, ser det litt ann :)

Jeg foretrekker og ta bilder hjemme hos oss selv med klær :D
Da kan jeg i det minste henge dem opp eller vise dem frem i album hehe.

Jeg har til nå bare vært fotograf i disse situasjonene. Bildene blir redigert om du ønsker det :) Selv har jeg tatt mange gravidbilder av andre ute i naturen (med klær), og syns at det er veldig fint. Om jeg selv kommer til å stå foran kamera med magen nå, er jeg usikker på.. :)

Får bare se det ann hvor "hval" jeg blir haha ^^ er jo så fint når jeg ser andre tar slike bilder. Har lyst å ha med meg bikkja, tror det kan bli kult :-) men bare hvis strekkmerker og andre skavanker kan skjules :-)

Jeg har kjempe lyst, syntes det er så fint. Men føler ikke at jeg har den rette kroppen for det da....

Jeg har kjempe lyst, syntes det er så fint. Men føler ikke at jeg har den rette kroppen for det da....
Pfff...ALLE har den rette kroppen for det! Er en promille av befolkningen som er modeller og resten av oss er "vanlige". Jeg har arr på hofter og mage etter 16 operasjoner, men jeg "sprader" likevel rundt i bikini om sommeren og gjemmer meg ikke bort av den grunn :p

Kroppen din gjør noe fantastisk og det er din kropp...den rette kroppen :) Omfavn den og nyt det :D

Back
Topp