Gravidfoto

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Har du tatt gravidbilder hos fotograf? Hvordan ble det? :) Har du planer om å ta? Akt? Med klær?

-Fra appen-

Har ikke vært hos fotograf, men tatt selv :) Har tatt igjenom hele svangerskapet, og neste og siste gang blir om et par uker :) Tror ikke jeg hadde turt å ta akt bilder :P

Ja, har tatt, både vanlige og akt. :)

Ja har vært hos fotograf.
Tok i undertøy. Skal ivei å se på dem på fredag :-)

Mannen er fotograf, så vi dro på stranda og tok bilder tidlig en morgen i soloppgangen når vi var i Spania for 1 mnd siden. Tok noen bilder i kjole, men de fleste i undertøy. Fikk blant annet tatt noen kule siluettbilder i skumringen :-)

Næj har ikke tatt noen bilder denne gangen :(
Hadde planer om å dra til fotograf og ta bilder men ble ikke noe av det :(

Har et par som gubben har tatt av meg på stranda, påkledd og uflidd på håret :p
Liker ikke min gravide kropp overhode, så har ikke følt for å forevige den :p

Søster mi e hobbyfotograf, så ho ska ta bilde no når da nærme seg slutten, men blir nok MED kle :P

Tar noen selv. Er i grunn for min egen del for å huske hvor stor jeg ble i graviditeten.

Har dere tatt med mannen også? Jeg er ikke komfortabel med å ta aktbilder, selv om jeg syns det er vakkert. Ville jo ikke akkurat hatt det på veggen :P

-Fra appen-

Vi har ikke planlagt noe, men tenker at eg vil ha noen som han/ noen andre kan ta slik at en husker hvordan en så ut :D

skal i morgen. søsteren min studerer foto og har kunstfoto som tema nå :P spent:P

Har tatt bilde hos ei vi kjente, og bildene ble nydelige <3 Et av de er da profilbildet mitt. Vi tok i undertøy og noen i bare trusa :) Følte det som ingen problem da fokuset faktisk ikke er på meg, men på den herlige magen <3 Og det hjalp nokk litt på at jeg kjente ho som tok bildene. Var i uke 36, perfekt syns jeg :)

Back
Topp