Gravidfoto?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg synes det er litt trist at jeg ikke har noen fine bilder av magen da jeg gikk med lillemann. Og tenkte at denne gangen kunne vi kanskje tatt bilder hos fotograf, og kanskje noen familie bilder i tillegg. Men jeg finner bare bilder av gravide som er splitter nakene, kjempe fine bilder. Men ett problem for en som ikke klarer å være naken under fødselen en gang:p Så har noen av dere tatt gravidbilder med klær eller undertøy? Har dere lyst til å vise meg? :)

Jeg har tatt med både klær og undertøy på :)
Hvis du googler på diverse fotografer, så har de mye bilder av gravide, med og uten klær ;)

Får ikke til å legge inn bilder, så får ikke vist mine ;)

Her er en fotograf for eks. :)

Hehe, jeg var visst og i de bildene ser jeg. Visste ikke de hadde det der engang, 3 år gammelt bilde.  Er hun med lille jenta på armen emoticon
Ikke det bilde jeg ville valgt da, menmen...... ;)

Jeg har prøvd, de fotografene jeg vet om (det er ikke så mange) har ingen gravidfoto i sitt arkiv. Bare masse babyer og bryllup. Så er min Google litt teit for den søker kunne på engelsk. Så jeg får opp litt rare treff i blandt:p Har du linket? Jeg ser ingen link.

Takk for linker:) Så nydelig bilde av dere:) Fame fotografene tenkt jeg ikke på en gang. Nå fikk jeg litt inspirasjon:)

Her er et av meg med klær på. :)

..og et med litt mindre! For lite klær ift hva du tenkte, kanskje?

Back
Topp