Gravidfoto hos fotograf

Lillespire2019

Blir kjent med forumet
Er det noen her som har tenkt på å forevige magen hos fotograf, eller kanskje har gjort det i tidligere svangerskap? Del gjerne erfaringer om når i graviditeten du gjorde det :D Er førstegangs, så jeg vil gjerne, tror det hadde vært veldig gøy å ha de bildene.

Ikke gjort det med de andre 2, så tviler på at det blir denne gangen. Pinterest har mye fin inspirasjon :)

Tok sist, men tviler på at det blir noe nå :) kjekt å ha da! Var en venninne som jobber som fotograf som tok de da, tror ikke jeg hadde gått til fremmede. Men det er bare fordi jeg absolutt ikke trives i sånne settinger:p

Vi gjorde det i forige svangerskap, angrer ikke et sekund! Veldig kule, fine og minimalistiske bilder! Jeg vet ikke om vi prioriterer det denne gangen, men tar da heller bilder selv. Kan uansett anbefale det :-)

Jeg vurderer å ta kontakt med en jeg kjenner å høre med han om han kunne tenke seg å ta noen bilder nærmere jul [emoji2] kanskje sånn november/desember eller noe [emoji5]

Men koster det flesk så får det holde med noen bilder som typen tar i tilfelle [emoji23]

Jeg vurderer å ta kontakt med en jeg kjenner å høre med han om han kunne tenke seg å ta noen bilder nærmere jul [emoji2] kanskje sånn november/desember eller noe [emoji5]

Men koster det flesk så får det holde med noen bilder som typen tar i tilfelle [emoji23]
Tenker litt på det samme. Har ei venninne som er rågod på foto, så vurderer å spørre henne først. Vi har 3 timer en vei til nærmeste fotograf, så orker ikke om det koster skjorta..

Jeg tok gravidbilder av meg selv med selvutløser forrige svangerskap og kommer nok til å gjøre det samme igjen :) Håper på et lett lag med snø på bakken for ser for meg en fotografering utendørs i en lang hvit kjole i snøen <3 Også håper jeg den snøen smelter bort for som F og at veiene er rene og kjørbare til den lange veien til sykehuset i januar :) Uke 30-35 er anbefalte uker å ta gravidfoto.

Back
Topp