Gravidfoto - fame fotografene, antall bilder? Samme som svangerskapet.

Knitpot

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Er det noen som har vært på fotografering hos fame fotograf? De har jo en sånn kampanje med gratis dropp inn fotografering - så får man et bilde gratis og kan kjøpe noen flere bilder for overkant 400kr.

Hvor mange bilder fikk du laste ned for 400kr etterpå? Her er det bare 3 bilder (+ det gratis) og synes det var litt lite. Hørte om ei som fikk laste ned 7 bilder :P Har ikke kjøpt pakken enda, lurer på å gå en annen plass der man får litt flere bilder.

Jeg har også det og den kampanjen er bare med et gratis bilde og så kan du kjøpe tre til, så fire til sammen. Kan venninna di ha betalt for sin time? Da tror jeg nemlig du får muligheten til å kjøpe flere bilder.

Bruke heller noen andre enn Fame. De er sviiindyr på bilder etterpå... Bruk heller Monica Johansen på Askøy. Du finner henne på FB

Bruke heller noen andre enn Fame. De er sviiindyr på bilder etterpå... Bruk heller Monica Johansen på Askøy. Du finner henne på FB

Vet du noe pris hos henne? :) Har hørt om Monica fra før, så kanskje man skal høre med nyfødt foto der også :)

Jeg gikk til fame i Drammen og de var utrolig flinke og jeg var veldig fornøyd da...Men vet ikke om jeg har tenkt å kjøpe noen av de bildene, ble kjempefornøyd med det jeg fikk gratis jeg :-)

Jeg gikk til fame i Drammen og de var utrolig flinke og jeg var veldig fornøyd da...Men vet ikke om jeg har tenkt å kjøpe noen av de bildene, ble kjempefornøyd med det jeg fikk gratis jeg :)

Hvor mange bilder får du om du velger å kjøpe? :)

Vet du noe pris hos henne? :) Har hørt om Monica fra før, så kanskje man skal høre med nyfødt foto der også :)
Har ikke prøvd henne selv så vet ikke eksakt pris. Men tror ikke det er så ille. Tror alle prise står på nett.

Back
Topp