Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den meldte jeg meg på i dag. Men det sto ikke så tydelig hva den dekket, og de reklamerte jo med at man kunne oppgradere til "premium", som sikkert er det samme som de andre tilbyr.Jeg har ikke gjort det enda, men har planer om det. Tenkte bare å ta den gratis gravidforsikringen hos Tryg
Ja, ser det ligger på rundt den prisen ja. Og det er jo dyrt. Men jeg tenker at om man f.eks. føder prematurt så vil det jo være en stor fordel med denne forsikringen som gjelder til baby er 6 mnd, for da får man jo ofte ikke forsikret dem så tidlig. Litt vanskelig valg, men jeg tror vi ender opp med å kjøpe en. Så tar vi den gratis fra Tryg som et tillegg.Ser at de ulike dekker for det meste det samme. Det var en av de, if tror jeg, som hadde en engangsutbetaling ved sykdom/skade, de kalte det vel økonomisk førstehjelp. Man får også tilgang på nørs+. Jeg sjekket hva det ville koste for meg, og var ganske dyrt, 2700kr
Forrige svangerskap hadde jeg den som er gratis. Usikker på hva som er nødvendig