Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har fått dobbelthake de siste par ukene til tross for at vekta har stått stille på samme tid. Men er det ikke litt tidlig å få fødefjes allerede nå? Det er vel sånn som kommer de siste ukene?
Tror fødefjes er når du har rundt ansikt/hovne kinn, hoven nese og dobbelthake..? Men kan ikke si jeg har lagt merke til det på folk tidligere.. får følge med i ukene fremover om det dukker opp ;-)
men er det liksom en "regel" som sier at fødselen skal skje snart om man får fødefjes?
Åååååhhh nei !!!! Sånt sier man vel bare ikke ?? Men så blir jeg litt halv furt litt fort tror jeg, jeg ble spurt av ei kvinnelig kollega om de var sikre på at jeg skulle ha gutt? For sånn en bilring jeg hadde fått hele veien rundt var veldig jentete!
Spurte mannen min og han ser ikke antydning til et rundere fjes og han er ærlig har heller ikke gått opp noe særlig den siste.mnd ser selv at jeg ser normal ut, så ble litt.snurt!!!
Det var da også noe å si! Rart hva folk synes det er greit å lire av seg...
Det var omvendt her i forrige svangerskap. Sambo sin mormor sa til meg at jeg kom til å gå langt over tiden, hun kunne liksom se på meg at det ikke var noen fødsel nært forestående. For det første, hvem sier noe slikt til en gravid kvinne en uke før termin? Går det liksom sport i å frarøve den gravide kvinnen all motivasjon?
For det andre, jeg fødte bare noen dager senere, så ædda bædda gamle dame!
Dette er herlig å lese Tenk på alt som er OK å si til oss bare fordi vi er gravide! Etter ferien har jeg fått så mange kommentarer av typen: "oj så stor mage du har", men ettersom jeg har følt meg ganske vel har jeg bare syntes det var hyggelig. Og så har jeg også fått høre at "ja, vi jentene har snakket om at du og NN (en annen gravid) ser så freshe ut i forhold til NN (en tredje gravid)" men det er hun siste som bare har noen uker igjen og nå når jeg leste om ting dere også har fått høre måtte jeg bare smile Jeg tror rett og slett ikke folk tenker seg om
Hehe nei tror ikke de tenker seg om nei! men selv har jeg vært veldig nøye på og gi enkle kommentarer til mine gravide venner!! For om man treffes på cafe eller senter, så har som regel den gravide gjort en real innsats for og stille, og føler seg kanskje veldig fin selv! Så jeg personlig er for kommentarer som,
"Så fin glød du har!" Eller "så flott du ser ut!" enkle og veldig koselige kommentarer og få!