Gravidfilmer og filmer om å få barn

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Hvilke liker du?
Jeg pleide å se på slikt både da jeg var gravid med vesla, og i perioder ellers, så har noen favoritter jeg har sett mange ganger allerede. ;)

Kan selv nevne:
What to expect when you're expecting (så klart)
Knocked up
Waitress
Life Unexpected
In the Womb (dokumentar)
Father of the bride 2
The Backup plan
Juno

Ååh. Det har jeg ikke tenkt på enda, men så selv mye filmer i første svangerskap. Så det skal jeg gjøre denne gangen også :)
Så en del på fødeavdelingen fra Norge og England også, men da tror jeg det bare blir grining :p

Takk for tips! Jeg har ikke vært gravid tidligere og har derfor ikke tenkt noe over dette før nå.

Før jeg ble gravid med første, så digga jeg alle disse type filmene :P nå syns jeg de er litt teite. For de er veldig langt i fra hvordan det virkelig er :) utenom den enorme gleden å kjærligheten, den er jo helt klart til stede i virkeligheten også :)

Før jeg ble gravid med første, så digga jeg alle disse type filmene :p nå syns jeg de er litt teite. For de er veldig langt i fra hvordan det virkelig er :) utenom den enorme gleden å kjærligheten, den er jo helt klart til stede i virkeligheten også :)

Nei, det er jo sant i forhold til selve fødselen da, men for meg er det mest forventningene og det emosjonelle som er tema. Og i What to expect er det jo mange forskjellige svangerskap, hun ene har jo et veldig realistisk et :p

Nei, det er jo sant i forhold til selve fødselen da, men for meg er det mest forventningene og det emosjonelle som er tema. Og i What to expect er det jo mange forskjellige svangerskap, hun ene har jo et veldig realistisk et :p

Haha.. Ja! Den ler jeg meg ihjel av! Følte meg veldig som henne sist jeg var gravid :) den er veldig bra som tar opp alle de remaene liksom! Hadde en venninne som var som hun stemora til mannen hennes. Utrolig urettferdig liksom :P

Haha.. Ja! Den ler jeg meg ihjel av! Følte meg veldig som henne sist jeg var gravid :) den er veldig bra som tar opp alle de remaene liksom! Hadde en venninne som var som hun stemora til mannen hennes. Utrolig urettferdig liksom :p

Er liksom så typisk. :p

Er forresten veldig spent på den nye Bridget Jones-filmen, det blir jo også en som hører hjemme på denne lista. :D

Back
Topp