Gravidfølelse

mammath

Andre møte med forumet
Sist jeg var gravid så tenkte jeg på det døgnet rundt og var konstant redd for at noe skulle skje. Denne gangen er alt annerledes. Føler meg ikke gravid og glemmer helt at jeg er gravid. Flere som har det slik?
 
Sist jeg var gravid så tenkte jeg på det døgnet rundt og var konstant redd for at noe skulle skje. Denne gangen er alt annerledes. Føler meg ikke gravid og glemmer helt at jeg er gravid. Flere som har det slik?

Ja jeg er mye roligere nå enn første gang. Jeg kan også glemme det mye fortere nå enn sist. Men likevel synest jeg tiden går så sent, og vil helst rope det ut til alle :p
 
Føler meg ikke gravid men tenker mye på det. Hadde flere symptomer sist da. Men er roligere og tenker annerledes nå enn sist
 
Føler meg ikke så veldig gravid. Har noen symptomer, men er ikke kvalm, så tror jeg hadde følt meg mer gravid om jeg var kvalm. (nå er jeg jo glad for at jeg ikke er kvalm da, så håper det varer) Forrige natten følte jeg meg veldig gravid, da var jeg sånn oversensitiv og grein masse, bortsett fra det har jeg følt meg som en veldig trøtt utgave av meg selv bare.
 
Glemmer litt at jeg er gravid, men så kommer jeg på det og synes det går så seint. Vil kjenne spark og bevegelse :) Litt travlere hjemme nå enn sist og. Kan ikke bare sette meg ned å kjenne på at jeg er gravid. Har null symptomer bortsett fra uteblitt mens. Det hjelper heller ikke på :p
 
Tenkte veldig mye på det sist, men hadde også mer symptomer tidlig. Nå har jeg liksom ikke tid, og har heller ikke vonde pupper eller er kvalm, så da glemmer jeg det helt til tider. Litt deilig å slippe å tenke på det hele tiden, for jeg er nok mer bekymra denne gangen, siden jeg nå veit hva premien er ;) Sist var jeg ikke bekymra i det hele tatt :)
 
Både ja og nei, tenker veldig på UL på mandag og er veldig spent...
Føler alt kommer til å bli bedre da og at jeg får et svar.
 
Jeg har det lixom i tankene hele tiden, men er veldig avslappet rundt det. Må jo si at hverdagen går jo strengt talt i et med to gutter fra før så det et begrenset hvor mye tid jeg klarer å sette av til å tenke på det! :p
 
Jeg er helt forstyrra og tenker masse på d, er liksom så rart.. Men de 2 andre gangene så tror jeg at jeg glemte d litt bort noen ganger..
 
Snakket med mannen om det senest i går kveld, jeg mye mer avslappet denne gangen. Og det er han også hehe. Det er egentlig ganske deilig, og jeg håper at det gjør at svangerskapet går myyye fortere hehe.
 
Likt her. Sist kunne ikke tiden gå fort nok og søkte på både ditt og datt av både utstyr og andre ting helt fra begynnelsen. Nå er jeg mye mer avslappet. Samboeren kom og spurte meg her om dagen hva jeg tenkte om denne graviditeten, for han hadde liksom ikke samme følelse nå som sist. Men det samme gjelder jo meg. Vi ønsker dette barnet veldig, men vi tar det helt med ro nå. Forrige gang var vi jo i hundre og alt var nytt og spennende. Nå vet vi jo hva vi går til og hvordan tiden fremover vil bli.. :p

Så selvom jeg er kvalm og føler meg helt forferdelig, føler jeg meg ikke gravid på en måte.
 
De siste dagene har jeg helt "glemt" det :p Utenom at jeg er uggen så er det lite forskjell fra vanlig. Kjennes bare ut som jeg er sliten i kroppen og trenger hvile :)
 
Jeg føler meg ikke så gravid enda, bortsett fra at jeg er utenkelig trøtt og fryser mye. Dette barnet kom som en overraskelse og jeg tror egentlig ikke det har sunket inn enda. Regner med det kommer seg etter ul neste uke.
 
Back
Topp