Gravideklær

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Idag kjøpte jeg min første gravidebukse! Det ble en turbukse som har ekstra stoff til magen. Stapper bare det ekstra stoffet nedi for nå, men såååå deilig med en bukse som ikke klemmer! Har ikke plass i den «vanlige» turbuksa mi, så er bra å endelig gå tur med hundene i noe annet enn kosebukse. Særlig idag som det regner :happy:

Sånne bukser er så herlige! Jeg vurderer å kjøpe ei for sommersbruk/tidlig høst. Har ei skallbukse for gravide fra stormberg, men den er aaalt for varm nå. Jeg ehm jeg la den aldri vekk etter forrige svangerskap. Så behagelig jo!! :hilarious:

Sånne bukser er så herlige! Jeg vurderer å kjøpe ei for sommersbruk/tidlig høst. Har ei skallbukse for gravide fra stormberg, men den er aaalt for varm nå. Jeg ehm jeg la den aldri vekk etter forrige svangerskap. Så behagelig jo!! :hilarious:
Det er fra Stormberg denne også! Men mer soft shell og veldig fleksibel og behagelig på.

Det er fra Stormberg denne også! Men mer soft shell og veldig fleksibel og behagelig på.

Hmh mulig det er den jeg har sett på! Så bra du er fornøyd da, må nok gå til innkjøp av den selv snart. :p

Så på omtalen nå, haha, folk er ikke så fornøyde. Men jeg syns den var bra. Skjønner ikke hvordan de mener at livet er for høyt, kanskje de bare er bygd litt annerledes enn meg?

Så på omtalen nå, haha, folk er ikke så fornøyde. Men jeg syns den var bra. Skjønner ikke hvordan de mener at livet er for høyt, kanskje de bare er bygd litt annerledes enn meg?

Vanskelig å lage ei bukse som passer alle. :P

Jeg har denne og er kjempefornøyd!

Vanskelig å lage ei bukse som passer alle. :p

Jeg har denne og er kjempefornøyd!
Haha, leste produktomtalen her også, og det er ei som klager på at buksa er veldig tett! Den er jo vanntett! Om du vil ha en som puster må du jo ikke kjøpe vanntett bukse... :wacky:

Haha, leste produktomtalen her også, og det er ei som klager på at buksa er veldig tett! Den er jo vanntett! Om du vil ha en som puster må du jo ikke kjøpe vanntett bukse... :wacky:

:hilarious:

Så det er litt ymse i produktomtaler. Tror ofte de som er misfornøyde med noe er de som skriver inn. Jeg er jo fornøyd men gidder ikke skrive anmeldelse på den. :P

Back
Topp