gravideklær

Miriamsmams

Glad i forumet
Jeg går fremdeles i gravidebukser jeg. tror ikke jeg kommer inn  i vanlige bukser ennå. hvordan er det med dere? 

oii!!!
jeg var tilbake i buksene mine når jeg kom hjem fra sykehuset! vekta var den samme rett etter fødselen som den var før jeg ble gravid, så kansje ikke så rart da!

Det går mest i tights og treggings gitt... Har ei bukse som jeg fikk på meg nå da, 1 mnd. etter fødsel;-P men kjenner det går nedover og vekta går stadig ned, så det er håp.. Gikk opp 14 kg..

Har ikke turt å prøve de vanlige buksene enda, redd jeg bare blir skuffet, hehe. Men jeg kjøpte ett par dongri-tights med strikk i livet i starten av grviditeten, så de bruker jeg nå. Har vel fortsatt 5-6 kilo igjen til "match-vekt". Gleder meg sånn til å gå i normale klær igjen, og ikke minst til å kjøpe meg noe nytt!!

Har 2 bukser jeg kommmer i, men de var stor før graviditet. Den ene buksen som satt som et skudd før må jeg dra skikkelig i for å få opp, men ikke sjangse for å få den igjen.

Jeg gikk opp 15 kg og har ca 5 kg igjen før jeg er tilbake til normalen.. Har blitt endel småspising de siste ukene så vekta har stoppet litt opp. Jeg har to bukser jeg kommer i, men de var store før jeg ble gravid.. De andre buksene jeg har passer på lårene men deler meg nesten i to over magen når jeg setter meg ned.. Satser på at med litt trening og mindre godis så kommer jeg nok inn i de gdmle buksene etterhvert :-) stresser ikke så med det, vi har tross alt født barn, jenter! :-)

jeg bruker de vanlige klærne igjen og har gjort det siden jeg kom hjem ifra sykehuset. men la på meg kun 3,5 kg gjennom hele svangerskapet så veier mindre nå enn før jeg ble gravid.

Jeg har nok gått ned mer enn jeg gikk opp (11 kilo).. Ser ut som jeg har mistet all muskelmasse jeg hadde, alt henger på meg (rompa mi henger og slenger!) og jeg var rimelig "normal" størrelse før graviditet (38/40) Jeg kommer i mine gamle klær i alle fall og kanskje jeg til og med har fått meg en slankekur på kjøpet her...

Passet vanlige klær med en gang her også, og buksene er litt store :)

Gikk opp få kilo, og veier mindre enn før graviditeten nå. Har nok å ta av da, så bare sunt :)

Jeg bruke rogså mammabuksene enda, men det er fordi bekkenet mitt utvidet seg så vannvittig at jeg føler meg ikke komfortabel i mine vanlig dongri bukser. de blir rett og slett for stramme rundt hoftene. Så får vente noen uker til og se om jeg kommer oppi dem etterhvert, forhåphentligvis er de mer komfortable når bekkene har stabilisert seg helt.

Ellers er det lenge leve joggebukser <3 (hjemme ihvertfall)
Med mammabuksene bretter jeg ned den høye kanten med mindre det er kaldt ute da :p er jo bare positivt for er det kaldt holder man seg god og varm på magen ;)
Men synes det går helt fint å bruke mammabuksene enda for da kan jeg "pynte" meg litt med dongribukser eller den sorte dressbuksa. litt kjekkere det en bare joggebuksene.

Uff.. jeg er fortsatt i gravidklæra mine :/ Gikk opp hele 30 kg men har gått ned 17 kg. Har fått tilbake figuren, men har fortsatt en del igjen rundt rompa og magen. Det er typsik kvinnene i våres familie ( latinamerikanere) å bli så brede over rompa og gå opp mye i vekt men jeg nekter å la meg forfalle :P 

Enda 4-5 kg igjen til startvekt her, så jeg kommer ikke oppi buksene mine, nei... Bruker enten haremsbukser eller gravid dongribukse :)

Back
Topp