Gravidebukser

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
Vet det var en tråd om det, men finner den ikke igjen.

Vel, til sakens kjerne:

Jeg har noen kilo (les: mange) ekstra. Forrige svangerskap veide jeg mer, og endte opp med å sy om mine bukser til gravidebukser.
I dag var jeg ute og drakk kaffe med ei venninne, ho mente jeg kom til å finne klær i mammaavdelingen til H&M nå som jeg har gått ned en del kilo.
Så sagt så gjort, vi dura inn i butikken, og jaggu, ut kom jeg med både bukser, topper og kjole! TADAAA :D
Slår herved et slag for gravidebukser fra H&M, den sitter perfekt og strammer ikke. (kjøpte olabukser).
Jeg er en lykkelig bollemamma i dag :D

Så bra! Jeg er også kjempefornøyd med et par mammabukser i stretch fra H&M.

Jeg og er kjempefornøyd med hm sine mammaklær :) ok pris er det også!

Så kjekt å høre! Har kun handlet bukse på H&M frem til nå. Tenkte meg en tur i kveld også for å handle litt mer! hehe

Jeg har motsatt "problem" nå.. siden jeg hadde hyperemesis i forrige svskap, og i de mnd imellom det og dette svangerskapet så la jeg ikke akkurat på meg igjen.. og har nå hyperemesis i dette også.. så jeg er må mye tynnere enn det jeg "bruker" å være.. i 1. Svangerskap brukte jeg mammabuksene i str 42/44, og i andre svskap så ble jo alle disse klærne altforstore.. så fikk da taki str 40 i det.. så er jeg nede i str 36 ( litt rom, men håper jo å bli større senere i svskapet) og str xs i overdeler..
Jeg har vært innom alle h&m butikkene i trondheim, og klart å oppdrive 1 bukse i str 36.. ellers så er alle i str 40 osv.. så jeg finner ikke små nok klær.. så må prøve å bestille på nett

Luksusproblem på en måte, men irriterende når man først er så heldig å ikke veie like mye som før :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så bra! Jeg er også kjempe fornøyd med mammabuksene på H&M, de er så behagelige å gå med! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er kjempefornøyd selv med mine fra H&M, eneste problemet mitt er at de siger ned, men holder dem oppe med de "gravidbeltene/toppforlengerne" :)

Tenker det var godt å finne ja!

Jeg har også vært å kjøpt et par bukser og ett par gensere på hennes. Men foreløpig fyller jeg ikke magedelen ut godt nok til at jeg vil ha de på, selv om det er suuuuuper deilige bukser!

Syns min H&M bukse siger mye. Syns også sånn stoff lagt oppå magen er litt ubehagelig. Men er ok pris og noe man bare må ha, men hopper ikke akkurat i taket over kvaliteten.

Men kjernen i dette innlegget var vel at du er slankere og syns det er stas at det endelig er enklere å finne klær i butikk, og den følelsen kjenner jeg!! Kjempestas! Grattis :):)

Jeg har motsatt "problem" nå.. siden jeg hadde hyperemesis i forrige svskap, og i de mnd imellom det og dette svangerskapet så la jeg ikke akkurat på meg igjen.. og har nå hyperemesis i dette også.. så jeg er må mye tynnere enn det jeg "bruker" å være.. i 1. Svangerskap brukte jeg mammabuksene i str 42/44, og i andre svskap så ble jo alle disse klærne altforstore.. så fikk da taki str 40 i det.. så er jeg nede i str 36 ( litt rom, men håper jo å bli større senere i svskapet) og str xs i overdeler..
Jeg har vært innom alle h&m butikkene i trondheim, og klart å oppdrive 1 bukse i str 36.. ellers så er alle i str 40 osv.. så jeg finner ikke små nok klær.. så må prøve å bestille på nett

Luksusproblem på en måte, men irriterende når man først er så heldig å ikke veie like mye som før :p/quote]

Jeg så mindre bukser enn 40 her iallefall. Håper du finner noe som passer, det trengs gode klær som ikke strammer fremover! :)

Syns min H&M bukse siger mye. Syns også sånn stoff lagt oppå magen er litt ubehagelig. Men er ok pris og noe man bare må ha, men hopper ikke akkurat i taket over kvaliteten.

Men kjernen i dette innlegget var vel at du er slankere og syns det er stas at det endelig er enklere å finne klær i butikk, og den følelsen kjenner jeg!! Kjempestas! Grattis :):)
De har også gravidebusker som går halvveis på magen sånn rundt navleparti, har ikke prøvd de selv, men har en veninne som foretrakk disse fremfor de høye! :)

Neida, de er nok ikke av beste kvalitet, men ja, det er stas for min del å "endelig" kunne gå i en vanlig butikk og kjøpe klær, og da attpåtil mammaklær :D Forrige gang ble det så mye styr med klær, men nå er det jo bare gøy :D

Back
Topp