Gravidebukser på HM

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jupp.. Da var eg nødt til å gå over til gravidebukser. Sååå mye mer behagelig enn strikk mellom knappehull og knapp :p
Men den gamle som jeg hadde liggende var blitt litt for mye utvidet så passet ikke så bra lenger, enda :oops:
Så ut på shopping :) men har dere noen gang prøvd å ta på dere en bukse med knappen igjen og at buksen sitter fint i livet?? Det forventer iallefall HM at man skal få til med gravidebuksene.. Tidligere hadde de strikk i livet som du kunne stramme etter behov, men det har det nå tatt vekk :eek: og jeg, som sikkert mange andre, er litt bredere over lårene enn i livet. Så valget ble, enten må eg jobbe litt med å få på meg buksen, men buksen sitter fint på, eller så må eg velge en bukse som er lett å få på, men er alt for løs i livet og rumpen, å du må gå å dra opp buksen hele tiden.....
Eg valgte å jobbe litt nå til å begynne med. Nekter å gå med en slafsete bukse.
Må sies at den er behagelig å ha på når du først har fått den på. Men er det fler enn meg som tenker det er litt latterlig at de har tatt vekk strikket i livet, eller er det bare meg som er rar og hormonell??

Jeg har ikke sett hvordan de var før,men det hørtes jo supert ut med en sånn strikk! Har også gått over til mammabukser fra HM og har kjøpt dem ganske,ikke veldig da, stramme.

Eg har kjøpt bukse fra ellos, den e d strikk i livet på så d går å stramme hvertfall :)

Må sikkert over på nettet å handle for ska buksene sitte på en hjelper det ikke gå på HM (iallfall ikke for meg) Men liker å prøve først. Men ellos er jo greie med retur da :)

Off, eg klarer ikke å gåmed gravid bukser, føler skikkelig ubehag øvrst på magen av de buksene :(

Jeg har "gamle" H&M mammabukser fått fra mitt søskenbarn.
Vet ikke hvor gamle de er, men den ene sitter fint og er veldig behagelig og den andre er litt stor.
Men de er vel litt utvidet etter tidligere bruk også.
Men kjøpte meg to mammabukser på GAP på salget i London.
Herlige bikser med strikk i livet.
Den ener er en slik linbukse og det er umulig å se at det er en mammabukse. i tillegg tror jeg den kan være knall god å bruke etter graviditeten også :p

Tro meg, hvis buksene sitter stramt nå så passer de ikke hele svangerskapet. Jeg har noen bukser for de første mnd og noen jeg passer i slutten. Dumt å kjøpe for mange som akkurat passer for da er det ikke sikkert alle er like behagelige mot slutten;)

Å, jeg savner den gamle gravid-dongeribuksen min fra hm som jeg hadde sist. Dessverre heiv jeg den etter fødselen sammen med alle andre gravidklær jeg hadde, så jeg må vel snart på handletur igjen snart.

Tro meg, hvis buksene sitter stramt nå så passer de ikke hele svangerskapet. Jeg har noen bukser for de første mnd og noen jeg passer i slutten. Dumt å kjøpe for mange som akkurat passer for da er det ikke sikkert alle er like behagelige mot slutten;)

Regner med å måtte ha to størrelses-varianter ja... Minst :-)

Det gjør de ikke, så derfor kjøper jeg i to puljer. Men det er snakk om nøytrale bukser som brukes til det meste. Jeg føler meg ikke vel i en bukse som ikke sitter pent på. Iallfall ikke nå når man fort kan føle seg litt utilpasst med den voksende magen. Da er det absolutt viktig at klær er behagelig og sitter pent på en. Da føler man seg så mye bedre :)

Jeg har heldigvis ei gammel gravid-bukse fra H&M fra jeg gikk gravid med eldste. Men den er litt trang over låra. Men når den ikke passer lenger, har jeg ikke så mange andre muligheter enn joggebukse er jeg redd. Ser ut til å være fryktelig vanskelig å få tak i gravidbukser i større størrelse enn 46 og her i byen har vi vel kun h&m som har gravidklær. Så h&m hadde kun opp til 46 nå, og den jeg har, er jo str 48 (de har tydeligvis endret på utvalget så de bare har mindre størrelser enn før, ikke større i tillegg). Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre når buksa mi blir for lita. Og ja, jeg har ei bukse, så her må jeg være hard på vaskinga. Sånn er det å være grundig overvektig i utgangspunktet ja. Men hjelper jo ikke akkurat å bare kjøpe større bukser i store størrelser, får like store problemer med magen da, og de vil jo ikke sitte noe over rumpa og lårene i det hele tatt. Har liksom hatt store nok problemer med bukser fra før.

Jeg har kjøpt en bukse på hm nett og en i butikk. Lav i livet med et stoff stykke fra hofta og over magen med strikk øverst. Kjempw deilig den altså. De har den i veldig mange farger..

Synest dem buksene fra hm er gode eg,og ikkje minst til etter fødselen også :D

Kjøpte faktisk en gravid bukse på hm igår. Kjøpte bare en, for vil se hvordan den er å bruke før jeg evt kjøper fler.

Stusset også over at det mangler strammestrikk, men går kanskje ann å bruke belte?

Jeg har ikke så mye erfaring med buksene fra HM, men i mitt forrige svangerskap brukte jeg klær fra mamalicious.no, de var jeg veldig fornøyd med, både bukser og kjoler. Nettopp bestilt en ny ladning:)
,

Jeg har heldigvis ei gammel gravid-bukse fra H&M fra jeg gikk gravid med eldste. Men den er litt trang over låra. Men når den ikke passer lenger, har jeg ikke så mange andre muligheter enn joggebukse er jeg redd. Ser ut til å være fryktelig vanskelig å få tak i gravidbukser i større størrelse enn 46 og her i byen har vi vel kun h&m som har gravidklær. Så h&m hadde kun opp til 46 nå, og den jeg har, er jo str 48 (de har tydeligvis endret på utvalget så de bare har mindre størrelser enn før, ikke større i tillegg). Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre når buksa mi blir for lita. Og ja, jeg har ei bukse, så her må jeg være hard på vaskinga. Sånn er det å være grundig overvektig i utgangspunktet ja. Men hjelper jo ikke akkurat å bare kjøpe større bukser i store størrelser, får like store problemer med magen da, og de vil jo ikke sitte noe over rumpa og lårene i det hele tatt. Har liksom hatt store nok problemer med bukser fra før.
Kan tights være aktuelt? Jeg er lang og sliter litt med det samme, men har tenkt med gru på hvordan det blir mot slutten.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Eg gravid= Lever i tights :) Men fikk en gravid bukse i dag fra hm,og den var bare herlig,rett og slett magisk :D Så den skal eg kjøpe igjen når eg blir større ;)

Jeg lever i tights og kjoler! :-)
Klarer ikke bukser. Har kjøpt meg gravidbukse med strikk på magen, men vil liksom ikke starte med det helt ennå heller. Forrige gang brukte jeg vanlige bukser og klær leeeenge, men nå er jeg brått blitt stor.
Vil vente litt med mammabukse, så føler jeg meg ikke så stor. Hi hi! ;-)

Back
Topp