Jupp.. Da var eg nødt til å gå over til gravidebukser. Sååå mye mer behagelig enn strikk mellom knappehull og knapp 
Men den gamle som jeg hadde liggende var blitt litt for mye utvidet så passet ikke så bra lenger, enda
Så ut på shopping
men har dere noen gang prøvd å ta på dere en bukse med knappen igjen og at buksen sitter fint i livet?? Det forventer iallefall HM at man skal få til med gravidebuksene.. Tidligere hadde de strikk i livet som du kunne stramme etter behov, men det har det nå tatt vekk
og jeg, som sikkert mange andre, er litt bredere over lårene enn i livet. Så valget ble, enten må eg jobbe litt med å få på meg buksen, men buksen sitter fint på, eller så må eg velge en bukse som er lett å få på, men er alt for løs i livet og rumpen, å du må gå å dra opp buksen hele tiden.....
Eg valgte å jobbe litt nå til å begynne med. Nekter å gå med en slafsete bukse.
Må sies at den er behagelig å ha på når du først har fått den på. Men er det fler enn meg som tenker det er litt latterlig at de har tatt vekk strikket i livet, eller er det bare meg som er rar og hormonell??
Men den gamle som jeg hadde liggende var blitt litt for mye utvidet så passet ikke så bra lenger, enda
Så ut på shopping
Eg valgte å jobbe litt nå til å begynne med. Nekter å gå med en slafsete bukse.
Må sies at den er behagelig å ha på når du først har fått den på. Men er det fler enn meg som tenker det er litt latterlig at de har tatt vekk strikket i livet, eller er det bare meg som er rar og hormonell??