Gravide?

Volcano

Glad i forumet
Ser på bleie/potte-tråden at Thea30 er gravid: GRATULERER SÅ MASSE! Er det flere som skal ha også, enten snart eller senere? Jeg har tre søte go'inger og det er akkurat passe for oss :o)

Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn. Men pga av komplikasjoner under keisernsittet med nr to er vi sterkt frarådet og få flere. Vi stopper derfor på 2 :-)

Skal vel ha flere etterhvert
Har i første omgang bare planer om et barn til, for så å se ann helse, økonomi osv. etter det..
Tenker å starte prøvinga fra våren igjen, om alt går som planlagt, å håpe på å få nummer 2, når frøkna er rundt 3 år.. Tok lang tid før jeg ble gravid sist, så er vel forbredt på at det kan ta tid neste gang også, så begynner prøvinga i god tid

Her har vi 3 perfekte nydelige barn, og det er passe for oss<3 >

Vi vil ikke ha flere, og vi har bare en! Det er litt utypisk å stoppe etter en, men akkurat nå som kl. er 2.15 på natta og jeg sitter med snuppa på armen og ikke får sove nok for 8 natt på rad og skal på jobb i 10 timer i morgen og opp kl 06 så vet jeg at dette orker jeg ikke igjen!

Leelu skrev:
Vi vil ikke ha flere, og vi har bare en! Det er litt utypisk å stoppe etter en, men akkurat nå som kl. er 2.15 på natta og jeg sitter med snuppa på armen og ikke får sove nok for 8 natt på rad og skal på jobb i 10 timer i morgen og opp kl 06 så vet jeg at dette orker jeg ikke igjen!

Know the feeling! Men det går over, plutselig sover h*n natten gjennom, tiden går og så er problemene glemt og babytrangen dukker opp igjen ;o) Hehe, det hvertfall var det som skjedde med meg og det er ikke mulig å angre :o) Håper det gikk bra på jobb og at du får sove mer i natt!

vi har nok med de 2 vi har

[INDENT][B]Leelu[/B] skrev: Vi vil ikke ha flere, og vi har bare en! Det er litt utypisk å stoppe etter en, men akkurat nå som kl. er 2.15 på natta og jeg sitter med snuppa på armen og ikke får sove nok for 8 natt på rad og skal på jobb i 10 timer i morgen og opp kl 06 så vet jeg at dette orker jeg ikke igjen![/INDENT] Know the feeling! Men det går over, plutselig sover h*n natten gjennom, tiden går og så er problemene glemt og babytrangen dukker opp igjen ;o) Hehe, det hvertfall var det som skjedde med meg og det er ikke mulig å angre :o) Håper det gikk bra på jobb og at du får sove mer i natt!

Takk :) det går veldig opp og ned det med søvn og jobb, men jeg tror nok ikke vi kommer til å prøve på en til, om det skjer, så skjer det, men vi er vel egentlig fornøyd om det bare blir med den ene også, selv om jeg godt merker jeg blir rørt når jeg ser søte små babyer...

Ser på bleie/potte-tråden at Thea30 er gravid: GRATULERER SÅ MASSE! Er det flere som skal ha også, enten snart eller senere? Jeg har tre søte go'inger og det er akkurat passe for oss :o)

Gratulerer til Thea30 :D

Back
Topp