Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi vil ikke ha flere, og vi har bare en! Det er litt utypisk å stoppe etter en, men akkurat nå som kl. er 2.15 på natta og jeg sitter med snuppa på armen og ikke får sove nok for 8 natt på rad og skal på jobb i 10 timer i morgen og opp kl 06 så vet jeg at dette orker jeg ikke igjen!Leelu skrev:
[INDENT][B]Leelu[/B] skrev: Vi vil ikke ha flere, og vi har bare en! Det er litt utypisk å stoppe etter en, men akkurat nå som kl. er 2.15 på natta og jeg sitter med snuppa på armen og ikke får sove nok for 8 natt på rad og skal på jobb i 10 timer i morgen og opp kl 06 så vet jeg at dette orker jeg ikke igjen![/INDENT] Know the feeling! Men det går over, plutselig sover h*n natten gjennom, tiden går og så er problemene glemt og babytrangen dukker opp igjen ;o) Hehe, det hvertfall var det som skjedde med meg og det er ikke mulig å angre :o) Håper det gikk bra på jobb og at du får sove mer i natt!
Ser på bleie/potte-tråden at Thea30 er gravid: GRATULERER SÅ MASSE! Er det flere som skal ha også, enten snart eller senere? Jeg har tre søte go'inger og det er akkurat passe for oss :o)