Gravide til Januar 2015 gruppa

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Tenk at det har begynt å komme gravide inn i januar 2015 gruppa ! Tiden går så raskt ! Flere av oss beveger oss over de magiske 12 ukene, og også snart inn i andre trimester. Helt utrolig !

Litt spesielt å tenke på at det straks er tre år siden min aller første positive graviditetstest som gjorde at jeg havnet i januar 2012 sin gruppe - helt sprøtt ! *litt full av følelser i kveld* ; )

Sant det du sier :) Selv om det føles som om tiden snegler seg avgårde så har det jo skjedd utrolig mye på kort tid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

<3 Det spirer og gror og det er en helt fantastisk reise.
Skjønner godt at du blir litt sentimental :D

Åh! Jeg blir så glad! Vi er heldige!!:):):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi er utrloig heldige! :) Jeg har endelig sluppet meg helt løs, å gleder meg 110% til lille baby kommer i November! Har vert så redd, men nå slipper jeg alle følelesene løs! Så pass på jenter, it's gonna be an emotional rollercoaster!! :D
<3

Rart å tenk på, men vi har jo begynt å være her noen uker vi også no :-)

Synes det er så rart å tenke på at over 1/4 av svanger skapet er gått. Er 11+0 i morra... Føler liksom at det just er begynt og siden så få vet det enda er det rart å tenke på at 1/4 er gått.... Gleder meg til å dele det med flere :)

Helt enig! Samtidig føler jeg at jeg har visst om graviditeten i en evighet.. men er jo bare litt over en mnd siden positiv test :P Tipper tiden flyr enda mer når 12 uker er overstått :P

Helt enig! Samtidig føler jeg at jeg har visst om graviditeten i en evighet.. men er jo bare litt over en mnd siden positiv test :p Tipper tiden flyr enda mer når 12 uker er overstått :p

Er egentlig en ALT FOR STOR glede og hemmelighet å bære så lenge, men som du sier, tiden flyr :-)

Vi skal heldigvis på UL i morgen, så da kan det vel hende at nyheten sprekker. Er i morgen 12 uker :)
Tenker du facebook? :) SÅ kjekt å få samme dagen som du er 12 uker da.. Jeg kalrte ikke vente lenger enn uke 9. Veldig kjekt var det men da får jeg jo ikke den ekstra forsikringen på uke 12. Masse lykke til :)

Tenker du facebook? :) SÅ kjekt å få samme dagen som du er 12 uker da.. Jeg kalrte ikke vente lenger enn uke 9. Veldig kjekt var det men da får jeg jo ikke den ekstra forsikringen på uke 12. Masse lykke til :)

Ikke facebook enda nei, men til resten av ungene og venner :-)

Kommer til å vente med face lenge her også. UL gikk bra, men vi må vente til mandag med å få svar på blodprøven, så da blir det ikke å fortelle noe før neste helg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp