Gravide menn??

Sommerskatt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Er det flere enn meg som har en gravid mann? Ikke rent fysisk selvfølgelig, men etter jeg ble gravid går han rundt med vondt i hodet, magen og er megatrøtt - akkurat som meg. Han gjør så å si ingenting hjemme, og det irriterer meg skikkelig! Det er jo jeg som er gravid med null energi, og ikke han :P Jeg fikk høre av ei venninne med en gang jeg fant ut at jeg ble gravid at "du blir å føle deg som en prinsesse! Han blir å gjøre alt for deg - til og med kjøre på Statoil og kjøpe is midt på søndagskvelden!". Hun hadde på en måte rett, bare at isen kjøper han like mye til seg selv som meg.

Egentlig synes jeg dette er morsomt, men jeg skulle virkelig ønske jeg fikk mer hjelp hjemme. Han er jo utrolig hjelpsom, før han ble gravid :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hahaha, nei heldigvis så e ikkje min gravid med meg :P
Men han har øvetatt jobben min, så no går eg heima, og han e på jobb ;)
Så blir litt meir å gjera heima, men mykje mindre enn om eg hadde vert i jobb :P

Heheh...

Med alt vi gjennomgår i graviditeten, så bør mennene våre "step it up" litt.
Det kommer nok etterhvert når de skjønner at ting ikke gjøres av seg selv hjemme ;)

hehe forrige svangerskap så hadde mannen økt matlyst og litt kvalm :P han la på seg noen kilo han og hehe,
ikke merket noe enda denne gangen :)

Sambo er nok ikke "gravid" men han har ikke akkurat gjort noe mere hjemme her, han rydder ut tallerken innimellom, men jeg lager middag, vasker huset og ordner stort sett med bikkjene. Alt er som vanlig altså. Men håper han vil ta mer del i husarbeidet etterhvert..

Før torsdag må vi ha ryddet stua oppe, det som skal blir barnerommet og kontoret, for da kommer takstmannen. Spyr av at denne beskjeden ikke kom tidligere, for jeg er overhodet ikkje i form til. Å fly å storrydde og vaske om dagen .

Mannen er ikke gravid men tvillingsøstern min derimot.., haha :-PP

Han er vel litt sånn.. Men med han er det mer sånn '' må du ikke skli på isen'' ''pass på hvor du går'' ''nei NÅ må du spise'' han er så redd for at det skal skje noe med den lille xD det er så søtt :')

Er det flere enn meg som har en gravid mann? Ikke rent fysisk selvfølgelig, men etter jeg ble gravid går han rundt med vondt i hodet, magen og er megatrøtt - akkurat som meg. Han gjør så å si ingenting hjemme, og det irriterer meg skikkelig! Det er jo jeg som er gravid med null energi, og ikke han :p Jeg fikk høre av ei venninne med en gang jeg fant ut at jeg ble gravid at "du blir å føle deg som en prinsesse! Han blir å gjøre alt for deg - til og med kjøre på Statoil og kjøpe is midt på søndagskvelden!". Hun hadde på en måte rett, bare at isen kjøper han like mye til seg selv som meg.

Egentlig synes jeg dette er morsomt, men jeg skulle virkelig ønske jeg fikk mer hjelp hjemme. Han er jo utrolig hjelpsom, før han ble gravid :p

Haha, kjenner meg littegrann igjen. For selv om han stadig vekk spør om det er noe han kan gjøre for meg, er det akkurat som om han orker mindre husarbeid enn vanlig! Jeg er i likhet med deg irritert over at han ikke heller gjør mer, men samtidig er han veldig snill og god, så jeg prøver å ikke klage. Kjipt for han at jeg er så trøtt og bortreist også, han får jo ikke akkurat så mye oppmerksomhet og oppvarming om dagen :P

Haha, kjenner meg littegrann igjen. For selv om han stadig vekk spør om det er noe han kan gjøre for meg, er det akkurat som om han orker mindre husarbeid enn vanlig! Jeg er i likhet med deg irritert over at han ikke heller gjør mer, men samtidig er han veldig snill og god, så jeg prøver å ikke klage. Kjipt for han at jeg er så trøtt og bortreist også, han får jo ikke akkurat så mye oppmerksomhet og oppvarming om dagen :p

*oppvarting skulle set stå, men det er jo dårlig med oppvarming også forsåvidt :smiley-ashamed008

Mannen i huset har ingen "symptomer", men han er veldig flink om dagen. Lager middag til meg hver dag siden jeg ikke takler stekt mat, rydder litt mer enn vanelig:-) eneste "symptomet" jeg kan se er at han er mye mer opptatt at vi skal kose oss med god mat og litt goddis:-) sikkert fordi matlysten min er så dårlig og at han vil ta vare på meg:-P

her er det ikke bare jeg som er hormonell :P men han er veldig flink til å spørre om det er noe jeg vil ha, og er det noe jeg vil ha, så må jeg bli med, for jeg er ikke syk :P så jeg må klare å gå ut døra ;) hmm..

Hehe ja mannen min er sliten, trøtt, kvalm og slapp hele dagene mine. Til og med guttungen sier han spy som mora. hehe

Mange mannesymptomer ute og går tydeligvis ;) blir gøy å se fremover om det blir bedring - hvis ikke kan jeg jo sette i til han og skylde på hormonene ;-)

Back
Topp