Gravide med hostesaft?

Mullern

Blir kjent med forumet
Noen som tok hostesaft og ble gravide i oktober?I 5 pp fant jeg ut at jeg skulle prøve det,om det var årsaken vet jeg ikke,men gravid ble jeg i hvertfall :)

He he[:D] Når jeg tenker meg om, tok jeg faktisk hostesaft rundtom da jeg ble gravid. Vet enda ikke helt når det skjedde, så veldig vanskelig å si om det hadde betydning. Ble hvertfall gravid med en gang jeg sluttet på pillen, eller kanskje litt før? Skal til legen 12.desember, får håpe jeg får vite noe mer da!

Litt morro da,hvis det funker mener jeg...Kuuuult!

Hei!

Jeg tok solvipect. IKM i går :) Ikke testet enda, tørr ikke. Puppene mine er kjempeømme, men jeg har litt mensmurringen, men det kan vel forekomme har jeg lest??!!

vi har prøvd å bli gravid i ca.3 år..
å ved første pp med hostesaft så funka det...
ble gravid i oktober[:D]

jeg hadde mensmerter over en uke før forventet mens..
Men mensen kom ikke[:D][:D]

Da er det håp :) Jeg går på do hele tiden for å sjekke jeg, hehe. Hadde du noe utflod?

det var vel helt som vanlig..
krysser fingrene for deg jeg[:D]

Litt morro det da,tror nok det funker.Hvor mye tok dere?Jeg tok en slurk daglig i 4-5 dager før el.Brukte el.test den mnd også.

Jeg tok fra første dagen etter mensen og helt til eggløsningen, 14 dager etter forrige mens. Tok ca 3 slurker pr dag. Tok ikke eggløsningstester! Åhhhhh jeg er så spent. Jeg har ingen utflod nå, pleier jo å ha litt hvit før mensen.....

ORIGINAL: rosenjenta

Hei!

Jeg tok solvipect. IKM i går :) Ikke testet enda, tørr ikke. Puppene mine er kjempeømme, men jeg har litt mensmurringen, men det kan vel forekomme har jeg lest??!!

Samme symptomer hadde jeg ved IKM-tider, ømme bryster og mensmurring! Håper du er gravid rosenjenta! Jeg tok solvipect hostesaft rundt el-tider, og vips så ble jeg gravid![:D]

ja, jeg håper :) Når testet du???

Jeg testa den dagen jeg hadde IKM. Fikk en svak pos test. Tok ny test dagen etter og da var den mye sterkere. Når skal du teste?

jeg vet ikke......men kanskje fredag? Hvis jeg klarer å vente til da. Blir sikkert før da tenker jeg. Er så redd for å få mensen nå :(

Da er du tøff hvis du greier å vente så lenge![:D] Uansett får du ha riktig lykke til!

jeg tok ett par slurker for dagen... fra siste mensdag til jeg testet positivt på EL-testen.

hehe[:D] måtte le litt jeg.. så kult at noe slikt kan funke da[:D]

jeg ble gravid den mnd jeg ikke tok hostesaft[:D]men det kan sikkert hjelpe noen.

Jeg tok hostesaft og ble gravid! Og det etter to års prøving!

Du har ikke en el.test liggende da rosenjenta?Jeg tok det et par dager før jeg tok graviditetstest og den var fortsatt "positiv"så da klarte jeg ikke å vente så jeg tok en gr.test for å sjekke og det var 3-4 dager før mensen skulle komme,og den var svak-svak,men det var en strek :) er sikkert like spente vi som deg,blir lett revet med her ja..hihi

Back
Topp