Gravide i Stavanger/Rogaland?:)

Hei, jeg er 31 år med et barn på 3 år og venter også på ei jente :Heartpink Er fra Rogalandsområdet.
 
Heihei, 34 år fra Sandnes med første på vei. Har ikke vært på oul enda så vet ikke hva vi får [emoji4]
 
30 år fra Sandnes. Har en gutt som nettopp er blitt to år, og venter en gutt til [emoji173]
 
Så koselig:)

Ta en liten introduksjonsrunde og kansje evnt mammatreff?:)

Selv er jeg en blid og positiv 29 åring, født og oppvokst i Stavanger,reist litt og bodd i utlandet. Ble sammen med min high school sweetheart og venter vår andre datter i Februar[emoji166]

Ellers liker jeg det sosiale men også chillings i sofaen;) Har en liten hund så diller litt med den, strikker litt på kvellinga mens jeg ser på MasterChef eller leser ei god bok:p
 
Takk for det! Trives godt her, og blir stadig overveldet av den vakre naturen her på Vestlandet [emoji7] Er fra Drammen [emoji4]
 
Har ein på ett og vente ej jenta i lutten av feb:)bler 28 år :)

Har ei på 7 år, men jeg har også en på 1 år og venter ei jente i slutten av februar ;)
Synes du denne graviditeten går fortere enn sist du gikk gravid?
 
Takk for det! Trives godt her, og blir stadig overveldet av den vakre naturen her på Vestlandet [emoji7] Er fra Drammen [emoji4]

Ja, det er nydelig her. Og strendene da, helt fantastisk !
Er også innflytta østlending, bodd her 2 år nå og trives veldig godt :) Godt å høre du også trives, hvor lenge har du bodd her?
 
Ja, det er nydelig her. Og strendene da, helt fantastisk !
Er også innflytta østlending, bodd her 2 år nå og trives veldig godt :) Godt å høre du også trives, hvor lenge har du bodd her?

Flyttet rett før meg du da. Er vel straks 1,5 år [emoji4] hvor på Østlandet er du fra?
 
Back
Topp