venter-en-attpåklatt
Andre møte med forumet
Skravletråd for oss som bor i Molde Kommune eller nærområdet ( som Midsund, Aukra, Fræna, Hjelset/Kleive o.l.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dytter litt på denne jeg, for lurer fælt på hvor mange vi er i området her.. og er alle kommet til uke 12 nå?Maitroll skrev:
skravletråd er bra..Maitroll skrev:
d er bare det at jeg er så elendig på å skravle skriftlig, hehe skravler for det meste muntlig, slik at folk virkelig blir slitne langt innover i øregangen..
JA!!! E liksom litt beskjeden da, men folk sie d at d bare e nokka t å bynne me d. Går for over, når snakketøyet e innkjørt går d kjapt unna..Maitroll skrev:
Men seriøst, e d bærre oss to her eller e d nokken som ikke vil skrike ut så høyt som vi?
Å den bli no ikkje oppdaga når vi ikkje skravle her. hahah.Maitroll skrev:
Kor i huleste e d egentli dem sæll mammaklea i byen her, buksan mine e rimelig trange for tida,..
veit dem har på h&m men synes d e veeeldig lite klær der, finn liksom ikkje nokka som passa min fasong..
D e egentli ganske sjeldent i treng å sjå ordentlig ut hvis du skjønna?I e no i full jobb fortsatt og bruka heldigvis uniform på jobb. Og når i kjæm hæm så e d no bære sofatjeneste lell.
Ja æ må no slite på klean mine på jobb æ da, ska bli spennandes å sjå om æ finn mæ utekle t vintern.. kanj bli kaldt t magen i tida æ ska værra ut.
pynte sæ ka e d?
akkurat no sett æ å ei blå utvaska pysjbukse, me nå bamse motiv. virkelig lækkert. hohoho
Kjenne problemet!!! I he alltid hatt veldig store lår og rumpe, i forhold t overkroppen. Så INGEN av buksene på H&M passa me, bli for trang i låra rett og slett! Så i he no sverga t tights og tunika både i min forrige graviditet og no. Men i he no sondert nettet no da, og så fant i ei gravid-dressbukse på ei nettside som va i store størrelser, så den bestilte i. Så he i mulighet å pynte me litt t jul i au! Men sånn ellers så bruka i bare sa der gravid-joggebuksene som dæ sæl på H&M. D e egentli ganske sjeldent i treng å sjå ordentlig ut hvis du skjønna?snart-2barns-mor skrev:I e no i full jobb fortsatt og bruka heldigvis uniform på jobb. Og når i kjæm hæm så e d no bære sofatjeneste lell.
Tvila på at det e bare oss to!! Men ikkje sekkert folk he oppdaga tråden enda!snart-2barns-mor skrev:
TvilaJA!!! E liksom litt beskjeden da, men folk sie d at d bare e nokka t å bynne me d. Går for over, når snakketøyet e innkjørt går d kjapt unna..Maitroll skrev:
Men seriøst, e d bærre oss to her eller e d nokken som ikke vil skrike ut så høyt som vi?
Hei! Jeg hører egnetlig hjemme i aprilklubben, men kom over denne tråden i dag. Lurte også på om det faktisk er flere rundt her som er gravide :papriljente skrev:
Tvila på at det e bare oss to!! Men ikkje sekkert folk he oppdaga tråden enda!snart-2barns-mor skrev:
TvilaJA!!! E liksom litt beskjeden da, men folk sie d at d bare e nokka t å bynne me d. Går for over, når snakketøyet e innkjørt går d kjapt unna..Maitroll skrev: