T *Twixie* Forelsket i forumet 6 Mar 2012 #1 Flere gravide i Lofoten her? Hadde vært artig å blitt kjent med noen. Jeg er sikkert ikke den eneste ;O)
Flere gravide i Lofoten her? Hadde vært artig å blitt kjent med noen. Jeg er sikkert ikke den eneste ;O)
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 6 Mar 2012 #2 Det er sikkert flere ja. ;) Jeg er Lofotværing, men ikke gravid i disse dager nei. :p
T *Twixie* Forelsket i forumet 7 Mar 2012 #3 toneany skrev: Det er sikkert flere ja. ;) Jeg er Lofotværing, men ikke gravid i disse dager nei. :p Det var synd :P Men er nok flere ja!
toneany skrev: Det er sikkert flere ja. ;) Jeg er Lofotværing, men ikke gravid i disse dager nei. :p Det var synd :P Men er nok flere ja!
T *Twixie* Forelsket i forumet 19 Mar 2012 #12 Lenge siden jeg har dytta på denne. Så jeg dytter igjen :D
T *Twixie* Forelsket i forumet 19 Mar 2012 #14 meg selv bare skrev: er ikke gravid da.. Men er fra Lofoten :)
T *Twixie* Forelsket i forumet 20 Mar 2012 #16 KajaF skrev: Gravid med termin om to dager fra lofoten!! :) Så spennende da :D Lykke til!