Gravide i Drammensområdet?

Mrs.Pink

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
En sniker fra oktoberforumet her, men har termin helt i slutten av oktober, så kan fort bli en novemberbaby på meg og :)

Er det flere gravide her fra Drammensområdet som har lyst til å bli med å lage terminklubb/ barselklubb? Hadde vært hyggelig å funnet noen som er ca like langt på vei å treffe under svangerskap og barseltid :)

Hei ;) jeg er hvertfall med, jobber i Drammen og bor like utenfor. Jeg hang meg på den andre tråden ettersom jeg er ICSI'er ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hurra! Da er vi ihvertfall to :-D Og sikkert lettere å få til Drammenstreff enn Østlandstreff med ass bef ;)

Hurra! Da er vi ihvertfall to :-D Og sikkert lettere å få til Drammenstreff enn Østlandstreff med ass bef ;)
Helt klart ;) blir hyggelig ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg blir 30 i mai, jobber som jurist :)

Hei! Jeg bor også i Drammensområdet, men da sørøst for Drammen. :) Kommer til å føde på Drammen sykehus, sånn som sist. Moro om vi kan bli en liten gjeng!

Heihei alle sammen.
Jeg bor i Drammen. Er 27 år, og har mitt første lille frø i magen, det er veldig spennende! Utrolig vanskelig å holde det hemmelig, så hadde vært hyggelig å dele opplevelsen med andre. Lurer litt på hva ISCI og FER er?

Heihei alle sammen.
Jeg bor i Drammen. Er 27 år, og har mitt første lille frø i magen, det er veldig spennende! Utrolig vanskelig å holde det hemmelig, så hadde vært hyggelig å dele opplevelsen med andre. Lurer litt på hva ISCI og FER er?
Empress2014 og jeg tilhører også gruppen for assistert befruktning... Det vil si at vi har prøverørsbarn. ICSI (eller microinjeksjon) er en spesiell type assistert befruktning som de anvender ofte når mannen har nedsatt sædkvalitet, slik at spermiene ikke er sterke nok til å greie å trenge inn i eggmembranen. Da hjelper legene til litt ;)