Gravide i Drammensområdet?

Mrs.Pink

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
En sniker fra oktoberforumet her, men har termin helt i slutten av oktober, så kan fort bli en novemberbaby på meg og :)

Er det flere gravide her fra Drammensområdet som har lyst til å bli med å lage terminklubb/ barselklubb? Hadde vært hyggelig å funnet noen som er ca like langt på vei å treffe under svangerskap og barseltid :)

Hei ;) jeg er hvertfall med, jobber i Drammen og bor like utenfor. Jeg hang meg på den andre tråden ettersom jeg er ICSI'er ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Hurra! Da er vi ihvertfall to :-D Og sikkert lettere å få til Drammenstreff enn Østlandstreff med ass bef ;)

Hurra! Da er vi ihvertfall to :-D Og sikkert lettere å få til Drammenstreff enn Østlandstreff med ass bef ;)
Helt klart ;) blir hyggelig ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg blir 30 i mai, jobber som jurist :)

Hei! Jeg bor også i Drammensområdet, men da sørøst for Drammen. :) Kommer til å føde på Drammen sykehus, sånn som sist. Moro om vi kan bli en liten gjeng!

Heihei alle sammen.
Jeg bor i Drammen. Er 27 år, og har mitt første lille frø i magen, det er veldig spennende! Utrolig vanskelig å holde det hemmelig, så hadde vært hyggelig å dele opplevelsen med andre. Lurer litt på hva ISCI og FER er?

Heihei alle sammen.
Jeg bor i Drammen. Er 27 år, og har mitt første lille frø i magen, det er veldig spennende! Utrolig vanskelig å holde det hemmelig, så hadde vært hyggelig å dele opplevelsen med andre. Lurer litt på hva ISCI og FER er?
Empress2014 og jeg tilhører også gruppen for assistert befruktning... Det vil si at vi har prøverørsbarn. ICSI (eller microinjeksjon) er en spesiell type assistert befruktning som de anvender ofte når mannen har nedsatt sædkvalitet, slik at spermiene ikke er sterke nok til å greie å trenge inn i eggmembranen. Da hjelper legene til litt ;)

FER betyr at man har satt inn et egg som har vært fryst ned. Når man gjør prøverør får man ofte flere befruktede egg, og de kan fryses ned og brukes senere, slik at man slipper å ta hormoner for å få ut egg, for det er forferdelig tungt for kroppen :)

Jeg bor i Røyken og er gjerne med i Drammensgjengen.. Skal føde på Drammen:)
28 år og skal ha andre barn, jobber som pedagogisk leder :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så mange Drammensjenter på November :) Koselig!!! På oktober har jeg ikke funnet noen enda, så var bra jeg la ut her og :)

Jeg er forresten 32 år og har en jente på 2 år fra før :)

Veldig hyggelig med så mange jenter i samme område!

Bor i Drammen. Har termin 8. november som forøvrig er min 21 årsdag. Har ei jente på snart 3 fra før av. Er forresten sykepleierstudent :)

Hei! Jeg bor også i Drammen og har akkurat fått bekreftet at jeg er gravid med vårt første barn :-) jeg er 26 år og jobber som ergoterapeut på Sunnaas sykehus. Veldig fint å ha noen å snakke med her, da jeg også sliter med å holde på hemmeligheten :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

For en bra gjeng :)

Krokstadelva her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også Drammensjente (30 år) som venter baby i november :angel8 Har ei jente på 4,5 år allerede :)
Første gang jeg deltar i disse forumene. Artig å dele tanker og ikke minst den store nyheten som snart er umulig å holde igjen :argue !!

Back
Topp