MommySammy

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg vet ikke om dette er veldig tidlig å lure på men har dere tenkt på fødested. Vi i Oslo har jo flere valg å velge i mellom.

Er det noen som har erfaring fra / hørte noe om de forskjellige sykehus og hvilke tilbud har de ?

Jeg selv fødte på Ahus sist i 2015 og var fornøyd, men jeg lurer på om jeg skal prøve et annet sykehus denne gangen siden det er litt lengere til Ahus enn det er til Ullevål og RIksen for meg.
 
Last edited:
Hei,

Jeg vet ikke om dette er veldig tidlig å lure på men har dere tenkt på fødested. Vi i Oslo har jo flere valg å velge i mellom.

Er det noen som har erfaring fra / hørte noe om de forskjellige sykehus og hvilke tilbud har de ?

Jeg selv fødte på Ahus sist i 2015 og var fornøyd, men jeg lurer på om jeg skal prøve et annet sykehus denne gangen siden det er litt lengere til Ahus enn det er til Ullevål og RIksen for meg.

via GIPHY


Jeg har fått begge jentene mine på Ullevål, og har vært superfornøyd der [emoji3] Flinke folk, og mye god hjelp.
 
Jeg fødte på Ullevål sist og tror jeg velger ahus eller Ullevål nå også pga barselhotell. Jeg var kjempe fornøyd på Ullevål sist, men fikk ikke være på barselhotellet da frøkna kom 5 uker for tidlig.
 
Fornøyd med Ahus, veldig glad i pasienthotellet! Da vi ikke fikk komme dit med nr 2 (pga komplikasjoner), dro de inn en ekstra seng på rommet mitt på barselavdelingen sånn at sambo fikk overnatte natt nr 2 og 3 selv om det jo egentlig ikke var lov (hadde enerom da)... håper på pasienthotellet igjen med tredje [emoji4]
 
Hei,

Jeg vet ikke om dette er veldig tidlig å lure på men har dere tenkt på fødested. Vi i Oslo har jo flere valg å velge i mellom.

Er det noen som har erfaring fra / hørte noe om de forskjellige sykehus og hvilke tilbud har de ?

Jeg selv fødte på Ahus sist i 2015 og var fornøyd, men jeg lurer på om jeg skal prøve et annet sykehus denne gangen siden det er litt lengere til Ahus enn det er til Ullevål og RIksen for meg.
Jeg ville valgt riksen. Dette er et veldig bra sykehus, med alt de måtte trenge. Men siden venninna mi er lege på Ullevål og jeg har født der tidligere. Så går jeg for Ullevål igjen tror jeg. Uansett sykehus så gjør det like vondt å føde; ) jeg hører til ahus jeg også egentlig
 
Back
Topp