Gravide drømmer

Skogsdyret

Betatt av forumet
Flere som drømmer om graviditeten sin her eller?

I natt hadde jeg to slike drømmer. Først drømte jeg at jeg var på UL og fikk konstantert av det var tvillinger på gang! Trøste og bære meg om jeg er sanndrømt! 

Etterpå drømte jeg at barnet i magen vokste med en voldsom fart! Til slutt så vokste barnet seg ut av magen min på en merkelig måte! 

hehe,får ikke håpe du er sanndrømt da :)
jeg har ikke drømt og graviditeten,men hadde mange andre rare drømmer...
kjennes så virkelig ut,når jeg våkner :S

Drømmer fryktelig mye sært for tiden jeg også, og alt er så virkelighetstro. I tillegg husker jeg drømmene så godt!

Jeg drømte sist dagen at jeg gikk rundt med spy bøtte på jobb i bhg.. Var kvalm til uke 20+ sist før jeg tok noen uker pause og kvalmen kom tilbake.

Har ikke begynnt med de rare drømmene enda, men de kommer nok snart (fant ut forrige svangerskap at jeg har ekstremt livlig fantasi) :D

eneste jeg har drømt nå er at jeg er lenger på vei? hehe

Jeg drømte her om dagen at jeg fødte en gutt :)

Har nok en gang drømt at det ble tvillinger!!! Gutt og jente!!! Hoi hoi.. synes det holder med en unge i slengen jeg altså, så måtte jeg ikke være sanndrømt!!!

drømte at jeg begynte å blø i natt.. 
Ellers er det ikke mer om graviditeten jeg har drømt.. Men har drømt MYE annet. :-P

Syke drømmene når man er gravid!!!

I natt drømte jeg at jeg var på en privat fest, og et stykke utti festen, gikk det plutselig opp for meg at jeg var gravid!!! Shit!!! Så stressa jeg ble!!! 

Drømmer helt villt om nettene jeg :S

For et par uker siden drømte jeg at..
Vi var på UL og fikk vite at det var gutt, men det trodde jeg ikke på (for magefølelsen var så sterk på jente). Så jeg gikk hjem og "spydde" opp babyen - og det var jente! Så svelgte jeg den ned i magen igjen (den var så liiiiiten), og den lå der og ble stor og fin og kom ut som jente noen måneder etterpå.......

Hali skrev:
Drømmer ikke nødvendigvis om graviditeten men drømmer mye for det om - rare drømmer.

sign!

Hehe. I hele mitt forrige svangerskap var jeg plaget med skikkelig fæle mareritt. Vi snakker død, mord, terror o.l. Opphørte etter jeg fødte og ikke komt siden. Eller, i det minste inntil jeg ble gravid igjen.

Det aller værste er å drømme flere ganger uken at nr 1 dør eller blir kidnappet :-p Mine hormoner er virkelig på styr når jeg er graivd.

Har gravid-drømmer nesten hver natt. Vært på tidlig ul så vet at det bare er én der inne, men har en gjentagende drøm om at jeg blir gravid to ganger -samtidig. I to mager, og med to ulike terminer..
emoticon

jeg drømte at jeg fødte på jobben *kremt'*

Drømmer masse forskjellig , både om graviditeten og ting ellers. Våkner opp og husker hele drømmen og alt virker så sant... Drømte vi fikk en sønn som het Jesper, men jeg sa ALLLTID Jonathan :-P

Her å er det masse rare drømmer fortiden..
Jeg drømte en gang at jeg fødte, å syntes det var så merkelig, for jeg hadde ikke noe vondt etter fødselen, husker jeg var så letta, helt til jeg våkna :)

Hatt noen drømmer hvor jeg har begynt å blø også..

Ellers drømmer jeg om alt mulig rart som er SÅ virkelig og som jeg husker så godt etterpå.. Merkelig!!

Drømmer mye for tiden, men helst bare drømmer som er helt sære og ikke har noe med graviditeten eller fødsel å gjøre.

Men i natt drømte jeg om fødselen.. hehe, det gikk så fort at jeg ikke fikk tid til å si i fra (var på sykehuset), så plutselig lå jeg der med babyen i armene mine. Og ingen andre på rommet. Visste ikke kjønnet så kikket ned og så at det var ei jente, og så tenkte jeg "Ella". Og når mannen min kom (og fikk varslet jordmor osv) sa jeg til han at hun skulle hete Ella, og det protesterte han på. Han sa "hun skal hete.." og så våknet jeg, og fikk dermed ikke vite hva han ville at hun skulle hete.

Back
Topp