Gravide blir glemske og sure

Babbs

Elsker forumet
http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.7054872

Ny forskning viser at gravide ikke bare blir i dårligere humør - de husker også mindre enn andre. [8|]

Ikke så glemsk.. men veldig distrè [:)] Fjernkontroller i kjøleskap og sånn..

leste om dettte i en graviditetsbok også. sto at vi ble mer glemske fordi vi har viktigere ting som opptar oss.
Kroppen stiller oss jo inn for å tenke på barnet hele tiden[:D]

jeg har (føler jeg ihvertfall selv) vært i veldig godt humør[:D]
på den annen side så skal det mindre til å gjøre meg sur så hvis samboern er sliten og gretten etter jobb da blir det fort en liten stilletid hvor begge er sure. men vi er ikke så kranglete, vi er alltid bestevenner igjen etter 15min[:)]

ORIGINAL: carinasverden

leste om dettte i en graviditetsbok også. sto at vi ble mer glemske fordi vi har viktigere ting som opptar oss.
Kroppen stiller oss jo inn for å tenke på barnet hele tiden[:D]

Tror jeg på. [8D]

I min vennegjeng blir jeg kalt autist for jeg husker absolutt alt. Datoer og slike ting. Nå husker jeg ingenting. De er veldig overrasket over at jeg ikke husker noe som skjedde i forrige uke! Det er skikkelig ille hvor glemsk jeg er blitt. Husker ikke navnet på de jeg jobber med!

ORIGINAL: faerytale

Jeg (eller mannen [8D]) kan vel skrive under på at begge deler stemmer... [;)]

Samma her.. [;)]

Eneste jeg klarer å fokusere på for tiden er babysaker og mat

ORIGINAL: Bymusa

Det med å bli glemsk, kan jegi allefall skrive under på

Hehe.. Ja jeg å.. SKulle i butiiken her en dag. Jeg skulle bare ha 3 ting. Når ejg kom til butikken hadde jeg glemt den siste tingen. Gikk igjennom hele butikken og tittet i håp om at jeg skulle komme på det. Heldigvis kom jeg på det til slutt.. Men dette skjer meg hele tida om dagen..

ORIGINAL: Bymusa

Det med å bli glemsk, kan jegi allefall skrive under på

Me too!! Nå begynner faktisk hukommelsen å komme så smått tilbake her da, men den forsvinner vel så fort pjokken er ute og ammetåken setter inn;)

Back
Topp