Eller hva det heter? Sånn til å sitte på som skal holde belte nede fra magen
bruker dere det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er sant...det har jeg ikke tenkt på..Jeg bruker detmen litt tungvint om man har på seg skjørt da.
Haha, ja, det er santJeg bruker detmen litt tungvint om man har på seg skjørt da.
Har helt glemt det! Men takk for att du nevnte det, skal finne det fremEller hva det heter? Sånn til å sitte på som skal holde belte nede fra magenbruker dere det?
Men det er vel ikke noen tester som viser at det utgjør noe forskjell om man krasjer med eller uten beltet? Så lenge man legger beltet rett skal det vel være like trygtEr jo veldig greit å ha i tilfelle man er med om en krasj, for det er jo for dumt at babyen skulle klemmes ihjel av sela om den hadde overlevd med et sånt beltetror det blir vanskelig å leve med
derfor har jeg ett belte selv og låner flere av venner så jeg har i alle biler, da slipper man flytte de rundt mellom bilene
![]()
Det er mulig det ikke er noen studie på de beltene, men i den siste teknologien fra Britax har de i tillegg til hals/nakke-støtte og sidekollisjons-beskyttelse inkludert ett "fjerdepunkt" på de største bilstolene, og det har samme funksjon som gravid-beltet. Jeg så en video på barn i krasj-test som nesten knakk dobbel fordi beltet lå over magenMen det er vel ikke noen tester som viser at det utgjør noe forskjell om man krasjer med eller uten beltet? Så lenge man legger beltet rett skal det vel være like trygttenker at om det hadde utgjort noe forskjell så hadde de gått ut med anbefalinger og kanskje krav om å bruke det. Skjønner at det for enkelte kan være mer behagelig, men tror det kun er komforten det hjelper på
![]()
Det skader vel ikke å bruke det, men viktig at folk ikke tror de må kjøpe det for at baby skal være trygg. Komforten for mor er minst like viktig den også daHmm.. I 2014 ble besafe i anmeldt for vilseledende reklame...
De skrev at barnet skulle klare seg bedre i en krasj om mammaen brukte gravidbelte, men noen anmeldte dette pga manglende studier/tester. Besafe tapet og måtte gjøre om reklamen
Er kanskje bare bluff da, men er jo bekvemt i hvert fall![]()